Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Skön solnedgång i Apel 5/10

• Skön solnedgång i Apel 5/10

Publicerad av doc på 5 november, 2010 vid 21:00

Fick ett solnedgångssurf idag i Apel. Ensam på vattnet efter att RRD riggade ner. Precis då kom det lite av den utlovade vinden o vågorna. Bra pulver i 5.6an. Fick några midjehöga vågor, några sköna hopp och en skön nedriggning i strålkastarsken strax efter 17.

Vad ska man säga? Quad rockar! Varje minut på vattnet är en skön minut, men det hade varit smart att inte lämna handskarna hemma i garaget.

doc svarade 14 år, 5 månader sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • rrd

Medlem
    5 november, 2010 vid 21:21

Kul att du fick lite segling! Jag kände mig klart nöjd efter 1,5 h med 5.3/FW85 i solnedgång. Du var ju verkligen ute i sista dagsljuset men jag såg att du hade bra tryck . Visst är det nåt extra att vara ute ensam sist på dan.

Det enda jag undrar är var alla dom där gamla låtarna kom ifrån som plötsligt satte i gång under min segling?

Jag försökte verkligen styra in det på lite mer passande men det funkade inte. Men solnedgångssurf till Staten o kapitalet med Ebba Grön var helt ok. Bra surf ger oöverträffade sköna känslor som man kan leva länge på, kanske till nästa helg…

• doc

Medlem
    5 november, 2010 vid 23:01

Hoppas kan man ju. Jag är bara sååå nöjd att äntligen ha fått prova quaden.

Borde väl ha nynnat på slutlåten i Lucky Luke, där han rider in i solnedgången 🙂

Logga in för att svara.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
No license details found.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Skön solnedgång i Apel 5/10

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.