Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Sköna prylar till HD filmning med Canon
-
Sköna prylar till HD filmning med Canon
Publicerad av davids på 17 oktober, 2009 vid 09:57Nån som har några slantar över att lägga på sånna här godsaker?
[ame=”http://www.youtube.com/watch?v=_3tHON2H6HU”]YouTube – What’s In the Bag: DSLR w/HD – Chris Weeks, Part 2[/ame]
[ame=”http://www.youtube.com/watch?v=Fl40AUoUOAE”]YouTube – What’s In The Bag: DSLR w/HD – Full Rig/ Chris Weeks Part 2B[/ame]
kristjans svarade 15 år, 6 månader sedan 8 Medlemmar · 15 Svar -
15 Svar
-
Nånting säger mig att den där snubben fortfarande bor hemma hos sin morsa. Visserligen med feta prylar men ändå…
-
sourra;584064 wrote:Nånting säger mig att den där snubben fortfarande bor hemma hos sin morsa. Visserligen med feta prylar men ändå…
Du vet uppenbarligen inte vem han är
-
Davids;584067 wrote:Du vet uppenbarligen inte vem han är
Uppenbarligen inte. Han kan säkert vara hur grym som helst men jag får ändå känslan av att han bor med sin mor (”My mother made this”).
-
Jaha så om jag får min bil fixad av en bilmekaniker så bor jag på verkstan? Eller när jag köper ett bord på IKEA som dem har gjort har jag en lya på en lagerhylla? Ja jo du har helt rätt.. Dessutom.. vad fan spelar det för roll?!?
-
kasimir;584104 wrote:Varför?
Men gissa!!!!
Hade gärna tagit över grejerna!
-
Davids;584067 wrote:Du vet uppenbarligen inte vem han är
Vem är han då, Mr Knowitall?? 🙂
-
SkånePaul;584201 wrote:Vem är han då, Mr Knowitall?? 🙂
Nä jag vet inte heller:D Men hans bilder är ju inte dåliga och han har ju lite go gear och kan ju inte vara tråkigt att plåta dem han gör..
-
materialintensivt jomenvisst.
tror bor på pojkrummet jag med -
Feta grejer!! Men jag e inte helt med på konceptet… Verkar rätt meckigt.
Visst att man kan byta till olika objektiv med canon kameran men man får ju en rätt fet HD filmkamera i samma prisklass, och om man ändå ska ha ett ”rail-setup” kan man ju använda en adapter (som tex redrock) och använda existerande ”still bilds objektiv”.
Logga in för att svara.