Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Skor?
-
Skor?
Publicerad av anonym-anvandare på 5 juni, 2000 vid 15:17Behöver tips om bra surfskor.
anonym-anvandare svarade 24 år, 11 månader sedan 7 Medlemmar · 13 Svar -
13 Svar
-
Finns inga bra skor de är bara ett nödvändigt ont..(mot kyla och vassa föremål)!!
-
Okespor har enligt mig och många andra som jag vet den sämsta hållbarheten bland surfskor, -99 hade jag tre par såna, alla gick hål framme vid tårna och slets sedan upp……NEJ TACK!! De enda vettiga jag har sett i år är Prolimits skor som har förstärkningar på rätt ställen, men nu behöver man ju inte skor förrens i november så jag väntar så länge jag kan med att köpa det 🙂
-
Maui Magic har RIKTIGT fina skor. Finns hos ontop.freeservers.com
-
För 599:- kan ett par Pro Limit SIGNATURE BOOT (399:- för SIGNATURE SHOE).
Det enda du behöver göra är att ringa North Sails Stockholm på 0702293007, vill du se skon kan du kolla in http://www.prolimit.com.MVH
North Sails Stockholm -
Har du vässat fötterna eller har du klor mellan simhuden?
-
Helt rätt, Okespor är något jävla skit.
Jag kommer ihåg när mitt första par Okespor gick isönder och jag åkte ner till Surf Total i Lund och klagade. De bara skrattade åt mig och sa åt mig att jag fick klippa tånaglarna och räkna med att det skulle gå åt 2-3 par skor på en säsong.
Bull säger jag bara… -
Neil Pryde’s skor (model 1999-2000) är toppen de bästa jag någonsin haft. sitter som gjutna på foten
/Henrik -
Mina har hållt hittils.. 6 surf…. och do är ju grymt sköna… så vad snacakr ni om.. jag ahr ahft okespor innan. höll i 2 år.. (håller ännu).. men greppet är inegn vidare då..
-
har åxå såna fast kanske nåt år äldre modell, jättesköna men sämsta jävla skit kvalite jag nånsin varit med om.
-
Håller med, NP:dräkter tycker jag är bra men skorna….. Läcker som såll och limningarna går upp i sömmarna.
-
Hur mycket surfar du om du har haft ett par Okespor i två år, två gånger om året eller????? Jag surfar riktigt mycket, varje gång det blåser över 3m/s och jag kan säga att jag är jävligt trött på att köpa skit-skor, kan ingen göra riktiga skor??? Va?? Men jag kan ju förstå at de säljer bra om de inte håller…
Logga in för att svara.