Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Skrea levererade på midsommar! [film]

• Skrea levererade på midsommar! [film]

Publicerad av wakenils på 22 juni, 2008 vid 14:09

Två riktigt grymma dagar på skrea, lagom många kites ute… bara jag o Ölands-Daniel. Fina kickers och ett gäng fina vågor

Gött tryck i 7an, härligt att få 3 dagar i rad med den och slå nya höjdrekord!! Trevligare att ha space framför sig till skillnad från i läjet häromdan…

Synd kameran inte var framme när jag laddade de högsta hoppen, trodde jag skulle flyga upp på land på ett men som tur hade jag god marginal vid avstampet. Härlig känsla att titta upp på draken och sen ner och fundera om inte man är närmare draken än vattnet, SJUUUKT!!

Fick ihop lite film från lördagen, du har med två hopp på slutet Daniel. Inte toppenkvalité på filmen men alltid kul med nåt hoppas jag…
    Hoppas vi ses igen, antingen vid skrea, öland eller nån annanstans där det blåser!

Film: http://www.cas.chs.chalmers.se/temp/nils_kite_skrea080621.mpg

//Nils

klubben svarade 17 år, 4 månader sedan 10 Medlemmar · 12 Svar
  • 12 Svar
  • erika

Medlem
    22 juni, 2008 vid 15:44

hey! kollade precis filmen och min kompis kom o satte sig i soffan brevid mig och det forsta han sa var: vem e de? e de ruben lenten?

de e ju ett jakligt bra betyg:)

/erika

• krillan82

Medlem
    22 juni, 2008 vid 15:54

najs wakoo.

• wakenils

Medlem
    22 juni, 2008 vid 17:22

@erika 476713 wrote:

hey! kollade precis filmen och min kompis kom o satte sig i soffan brevid mig och det forsta han sa var: vem e de? e de ruben lenten?

/erika

hehe det får jag säga!!

fattar inte att len10 vågar göra sina loopar i hårda vindar, efter nevens vurpa så är man ju lite extra skraj, speciellt efter att jag vred knät i en landning.

• sourra

Medlem
    22 juni, 2008 vid 17:49

Tror det är nån som blandat ihop Lenten och Doc Brown

Bild på Wacko
    dr_emmett_brown.jpg

Bild på Doc Emmett Brown
    habo%20kickoff%2010%20maj%20163.jpg

• hengo

Medlem
    22 juni, 2008 vid 17:53

cool film. spoten ser ju minst sagt jävligt nice ut!

säkrare med mycket vind när det kommer till fetloop. vill man göra sånna höga loopar med kiten så lågt är liten kite och jätte mycket vind enda alternativet om man inte vill dö dvs.. mindre vind och större drake = inte hinna få upp kiten när man rasar i hundra knyck mot vattenytan

• wakenils

Medlem
    22 juni, 2008 vid 18:34

@sourra 476744 wrote:

Tror det är nån som blandat ihop Lenten och Doc Brown

Bild på Wacko
    dr_emmett_brown.jpg

Bild på Doc Emmett Brown
    habo%20kickoff%2010%20maj%20163.jpg

hörru du karatekid… jag ska ha hockeyhjälm nästa gång jag festar med kitepacket!

• sourra

Medlem
    22 juni, 2008 vid 19:10

Ta en sån knattehjälm med gallervisir då.

• gh0st

Medlem
    23 juni, 2008 vid 08:18

Gallervisir hjälper inte hos oss. Jag har fortfarande kvar ett ärr i ansiktet efter den exploderade ketchupflaskan.

• larssa

Medlem
    23 juni, 2008 vid 09:52

Länken funkar inte =(

• patrikol

Medlem
    23 juni, 2008 vid 16:07

@Larssa 476918 wrote:

Länken funkar inte =(

Höger klicka och spara ner den på datorn så funkar det!

• yfo

Medlem
    23 juni, 2008 vid 17:38

@erika 476713 wrote:

/erika

Ehh ok

• klubben

Medlem
    23 juni, 2008 vid 22:26

Kan fixa ett visir i plexiglas for free till dig ghost som du kan skruva fast utanpå gallret 😀

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Skrea levererade på midsommar! [film]

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.