Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing SKRUV Malmö, typ M5

• SKRUV Malmö, typ M5

Publicerad av christian12345 på 14 maj, 2007 vid 13:01

Jag har tappat en skruv till min fena. Det är Fanatic och mina gamla Bic-skruvar passar inte så jag är rätt säker på att det är M5. Var kan man köpa en sådan i Malmö?

Det är såklart förtvivlat bråttom 🙂

Christian

skotten svarade 18 år, 5 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • pjoter

Medlem
    14 maj, 2007 vid 13:13

e de m5 så hittar du den överallt. typ clasohlson eller vilken bygghandel som helst.

• sourra

Medlem
    14 maj, 2007 vid 15:05

@christian12345 383151 wrote:

Jag har tappat en skruv till min fena. Det är Fanatic och mina gamla Bic-skruvar passar inte så jag är rätt säker på att det är M5. Var kan man köpa en sådan i Malmö?

Det är såklart förtvivlat bråttom 🙂

Christian

Chrille, du hittar skruvar på affärer som Konsum, Wedins Skor, Apoteket etc. Eller så tar du med fenan och knallar ner till någon sån liten ”på hörnet”-järnhandel där det finns en torr gubbe med dammiga trälådor som är fulla med konstiga skruvar. Du kommer göra hans dag och han kommer fixa rätt skruv åt dig.

• christian12345

Medlem
    14 maj, 2007 vid 21:09
    sourra;383173 wrote:
    Chrille, du hittar skruvar på affärer som Konsum, Wedins Skor, Apoteket etc.[..]

🙂
    Jo, det är väl sant, men jag var precis på väg till stranden när jag kom på att mina surfgrejer inte funkar… Total surfstress! Som tur var så hittade jag en spik och lite gaffa, så det ordnade sig. Nu efter att jag kom hem hittade jag faktiskt också en gammal Takoon-skruv som passade precis.

Kunga-session i dag i alla fall! Massor av stabil vind, värme och platt vatten. :cool2:

Christian

• skotten

Medlem
    14 maj, 2007 vid 22:23

Yeah it was a fekkin sweeet day… and if anyone needs anything, ask me cos normally I have a car full of spares…

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications