Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Skywalker tråd !
-
Skywalker tråd !
Publicerad av surfstore-se på 13 juli, 2006 vid 07:10Liten tråd på kiteforum för dom intresserade:
http://www.kiteforum.com/phpbb/viewtopic.php?t=2328724&postdays=0&postorder=asc&start=0
skanepaul svarade 19 år, 3 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar -
3 Svar
-
Bara att instämma med vad dem säger i den tråden, sjukt bra brädor! Finns att testa ”varje gång” det blåser på sydkusten! Ska försöka att komma förbi Habo också på min semester.
-
Okej! då har man fått en riktig körare med nya Skywalkerbrädan, haft den sedan midsommar men bara kört i skitvindar innan…
Jag har egentligen tänk den som plattvattenbräda, 130 x 39, men nu var det Varamons choppiga och byiga sötvatten som gällde 🙂
Och jag kan bara hålla med alla som tidigare kört på dessa brädor och säga att dom e toppklass!
*bra uppvind, bra kant och följsamma!
*Dom e styva på mitten och mjuka i tipparna och ger kanon popp, skönaste brädan jag testat hittills…
*Sköna pads/stroppar också.
*tar chop och ”vågor” fint
*stryktåliga!!
Nu köpte jag ”Fack’n Strong” modellen (efter 3 knäckta brädor av olika märken…) och hoppas den håller vad som sägs 😉
Deras ”Budget”, inte så passande namn för den tycker jag, byggs på samma sätt som de flesta andra brädor på marknaden (Naish, Cabrinha, North m.fl) och duger nog åt mig egentligen…
Jag rekomenderar verkligen dessa brädor och tycker ni ska testa om ni får möjlighet(finns väl nån i skåneland va?)

Logga in för att svara.