Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Slalom Fiskebäck imorgon!
-
Knatte wrote:Har ingen på sig en GPS under rådande prylhysteri ?? Går alla pengar åt till segel och Mantor :laugh: :smirk:
Jag vill se GPS-loggor/tracks nu ……:smile:Har du varit ute i år ännu?
Trodde man skulle få se dig i björlanda idag, strålande solsken och lite lagom drag i 6.5. Bara tre surfare ute varav en hade glömt hängselen hemma (inte jag den här gången).
Ojämn vind, shoppigt vatten och stora tångruskor som flöt omkring i farleden, kan det bli bättre…? 😀 -
Knatte
Gäst19 april, 2006 vid 06:53The_Novice wrote:Knatte wrote:Har ingen på sig en GPS under rådande prylhysteri ?? Går alla pengar åt till segel och Mantor
Jag vill se GPS-loggor/tracks nu …..Har du varit ute i år ännu?
Trodde man skulle få se dig i björlanda idag, strålande solsken och lite lagom drag i 6.5. Bara tre surfare ute varav en hade glömt hängselen hemma (inte jag den här gången).
Ojämn vind, shoppigt vatten och stora tångruskor som flöt omkring i farleden, kan det bli bättre…? 😀Nää. jag tror jag måste avvakta någon/några månader till innan min kropp tillåter surfing. Kroppen fixar inte denna slags ansträngning, som surfing skapar 😡
Men hoppet är ju det sista som överger än :tongue: -
Ok, jag trodde att det hade blivit bättre nu, det verkar vara jäkligt segt då…
Ett par veckor till så går det nog att köra med sommardräkt i Björlanda, surfing är väl bästa träningen och fågelviken är nog perfekt om man är osäker på orken…
-
Knatte
Gäst19 april, 2006 vid 19:00The_Novice wrote:Ok, jag trodde att det hade blivit bättre nu, det verkar vara jäkligt segt då…Ett par veckor till så går det nog att köra med sommardräkt i Björlanda, surfing är väl bästa träningen och fågelviken är nog perfekt om man är osäker på orken…
Vad är det man säger, små myrsteg framåt, rejäla steg bakåt…:mad:
Det är inte bara orken, tar jag i för mycket, så är jag sänkt för dagar/veckor framöver. Därför är jag så försiktig, med att ta i .. -
Mangans wrote:Lägger upp ett par bilder på er speedare som var ute i Fredags… Har inte koll på namnen, men förhoppningsvis känner ni igen er själva…
Tackar för bilderna Mangan. Det var jag som var ute och luftade mitt nitro2(det röd/vita). Den andre speeddemonen med orange neutron var Erik Larsson.
/Sven Andersson
-
Inga problem… A det ser finfint ut! Sorry för den dåliga kvalitén, bilderna är över 20 mb från början så man måste minska ner dom ganska kraftigt för att kunna ladda upp dom här…
Logga in för att svara.