-
Slalom Worlds, Texel Holland
Slalom VM går i Holland i år, lite närmare än SA. Man kanske skulle åka och ge Ben lite motstånd :cool2: . Någon som funderar på att åka? 8 – 13 juni kör dom…
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Slalom Worlds, Texel Holland
Slalom VM går i Holland i år, lite närmare än SA. Man kanske skulle åka och ge Ben lite motstånd :cool2: . Någon som funderar på att åka? 8 – 13 juni kör dom…
Är det ett ”öppet” VM ? Jag lever väl i det gamla 90-talet fortfarande där man hade kval….! Men det kanske bara är att betala och se glad ut?
Nåja, jag hade ändå ingen resplaner även om det infaller med min extremt tidiga semester!
Här kommer tävlings regler om vem som får vara med;
http://www.internationalwindsurfing.com/userfiles/documents/2009_IFCA_Championship_Rules.pdf
Verkar bli ett stort fest med världens största catamaran tävling. Ungefär som Gotland runt.
Det är den här kille man skall kontakta om vill anmäla sig och om man har frågor. gerrit@wedstrijdsurfen.nl
Glömde det, uppger denna information (se nedan) när ni anmäler er.
förnamn:
efternamn:
Man/kvinna:
födelsedatum:
segelnummer:
boplats:
hur många år erfarhet inom tävlingsegling:
Övrigt:
Såg att anmälningsavgiften är 180 euro! Lite magstarkt kan tyckas…Annars vore det ju riktigt kul att åka dit. Vi har ju inga kval här i Sverige, så man får väl singla slant 🙂
Logga in för att svara.
Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.
Hantera pushnotiser

Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Slalom Worlds, Texel Holland
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.