Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing SlingShot fuel 03?

• weeboy

Medlem
    27 juni, 2004 vid 23:16

ring direkt imorron bitti till Anders Nilsson på Lasurf om du funderar på SS. Du får veta alt om SS och lite till. Dessutom mycket trevlig pöjk cool.gif Just nu har han mycket bra priser på 2003 års kajter! Mycket bra kan jag säga wink.gif

• patrikol

Medlem
    27 juni, 2004 vid 23:19

Bra grejor helt klart!

• rambo_johnson

Medlem
    28 juni, 2004 vid 08:06

här kommer lite plus o minus:

+ bra kvalle
    + lätt som fan o vattenstarta
    + bra service från Anders(om du köpt en ny)

– mycke drag på 03an
    – svårt att ta höjd med större kitarna
    – lite depower

Ovan gäller 2003.

Puss o kram

• gugge

Medlem
    28 juni, 2004 vid 08:19

Nä, men jag kör en SS10 från 02 och en SS15 från 04

10an är något förjävligt aggressiv. Måste nog bli lite bättre innan jag har koll på var den håller till från en sekund till annan.

15m2 är helt grym, snabb, mjuk och bra depower vilket gör den till ett rent underverk att lära sig kitea med och utvecklas.

så, 03an borde ju inte vara sämre än vare sig 02 eller 04

/H

• rambo_johnson

Medlem
    28 juni, 2004 vid 08:33

Svar till:

Nä, men jag kör en SS10 från 02 och en SS15 från 04

10an är något förjävligt aggressiv. Måste nog bli lite bättre innan jag har koll på var den håller till från en sekund till annan.

15m2 är helt grym, snabb, mjuk och bra depower vilket gör den till ett rent underverk att lära sig kitea med och utvecklas.

så, 03an borde ju inte vara sämre än vare sig 02 eller 04

/H

[/ QUOTE ]

Har du testat 03an? ja körde en 15 elelr va det 17 i Cabarete förra året den drog som Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan, lite för mycke även för en stor o stark rambo

• sidpiraya

Medlem
    28 juni, 2004 vid 09:02

Det är sant att specielt 17 03 drar väldigt mycket, det är ju tack vare det som man kan köra den helt sjukt tidigt, när det sen väl är mycket drag så är trixet att köra med mycket depower så går det fin fint att höjda med den osså och man behöver inte vara starkare än rambo.

/Michael

• rambo_johnson

Medlem
    28 juni, 2004 vid 09:08

Nu ligger jag ju inte riktigt i din viktklass wink.gif

• sidpiraya

Medlem
    28 juni, 2004 vid 09:23

ha ha 🙂

• stebe

Medlem
    28 juni, 2004 vid 12:08

Svar till:

Det är sant att specielt 17 03 drar väldigt mycket, det är ju tack vare det som man kan köra den helt sjukt tidigt, när det sen väl är mycket drag så är trixet att köra med mycket depower så går det fin fint att höjda med den osså och man behöver inte vara starkare än rambo.

/Michael

[/ QUOTE ]

Med lite större bräda går det att åka från 5m/s mkt stabil i luften. Blåser det bra så är det bara att titta på den för att få den o vatten starta.. smile.gif

• bohn2fly

Medlem
    28 juni, 2004 vid 13:19

Jag hörde en snubbe som åkte med en 17 Fuel och den var alldeles för seg för att kunn agöra någe med den. Då finns det bättre drakar med mer drag och som är snabbare…

Psycho 2 tex.. cool.gif

• backe

Medlem
    28 juni, 2004 vid 21:55

Ja det kan man ju se på din kaskad av vatten bakom brädan när du planar i ditt bildspel!

(ironi)

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing SlingShot fuel 03?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.