Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Slingshot och UDS.

• gugge

Medlem
    27 april, 2004 vid 09:16

I stort sett JA!

Mitt ”problem” har varit att jag har en SS. Som du vet har SS längre och tjockare linor som ansluter kitelines till bommen (ca 4m långa). Själv har jag inte flyttad dessa till min UDS ännu vilket har gjort att mina linor känns lite i kortaste laget. Men det är ju bara att flytta dina SS ”feta” linor till UDS:en (antar jag). Måste kolla detta själv snart.

Det går även att använda din SS bar om du ”bygger om” med ett UDS kit utan bar, enligt instruktioner på UDS (Naish’s) hemsida. Något billigare tror jag (men marginellt).

/H

• kitelife

Medlem
    27 april, 2004 vid 11:10

Det borde g¨å och köpa bara konverterings kittet och sen sätta det på din SS bom, det enda som kan hindra dig är om depowersnöret är för tjockt…

hitta ett och prova vet jag ? varför köpa en hellt ny bom om du kan använda den gammla !

//Pan

• graf

Medlem
    27 april, 2004 vid 19:26

finns det någon som testat kanske?

• roland

Medlem
    28 april, 2004 vid 07:26

Jimmy UDS e inget för dig ring mig!

• graf

Medlem
    28 april, 2004 vid 21:04

hmm, om du ringer mig imorgon när du vaknar så ska jag ta ett snack med dig!

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications