Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › SLINGSHOT wakeboots!
-
SLINGSHOT wakeboots!
Publicerad av erika på 20 augusti, 2008 vid 10:22e jattenojd med mina wakeboots fran Slingshot!! dom e jattelatta att satta pa sig nar man snor upp snorena och sitter bra nar man drar at! kor samma storlek som jag har i skor o de e perfekt! skruvhalen funkar inte till vanliga halen pa kitebradan men de e bara att ta fram borren o fixa nya hal i plattan som man monterar under bootsen!
buyslingshotsports.com/wake/2008_wake_boots.htm
tuben svarade 16 år, 8 månader sedan 6 Medlemmar · 11 Svar -
11 Svar
-
Äntligen en bild, ALOHA för det!! 1800kr?
BTW.. Vad ä det för sele på bilden?
-
hej anki!!! a, de funkar pa 29:an men skulle nog va battre med 33:an! ..ahh, hade varit sa roligt att aka till tyskland o hanga med Nacho!!
selen e fran B3, ett spanskt marke som gor vindsurf o kite assesoarer, jakligt fin i thermofoam!! den modellen jag har e bade for killar o tjejer och den e perfekt i s for tjejer ocksa! finns i vit eller svart med lite rosa.. vet inte om dom finns i sverige an..? kolla: http://www.b3windsurf.com…
-
är dem styva eller mjuka jämfört med D2 och PB floyd`?
sitter å funderar på vilket av D2 och PB floyd, som kommer att va bäst för mig?!?!
-
@jonaish 494095 wrote:
är dem styva eller mjuka jämfört med D2 och PB floyd`?
sitter å funderar på vilket av D2 och PB floyd, som kommer att va bäst för mig?!?!
Vet inte vilka det är du har, men Slingshoten är iaf styva i jämförelse med mina tidigare Ronix (tjejbooten). Sitter riktigt bra.
-
tror att PB-floyd ar dom som e mest lika dom jag har, Jewel…. om ja va kille skull ja iaf ta PB-floyd, verkar skonare for kite om dom inte e svinharda, kanns ju som att PB-floyd ar mycke hardare an dom utan snoren fran andra marken anda..
-
fick hem mina PB floyds igår, köpte samma storlek som jag har i skor! men de är något för små… läste att man kude värma innerskon i ugnen för att få dem att passa bättre för foten, men tror ni det funkar med tanke på att det bara är fram i tån som dem är för små??
-
Mina var också för små i början men nu är dom PERFEKTA.
Var glad att du inte köpte för stora. Dimi har 42,5 i skor och 41-44 Esc. och han tycker dom är för stora.
Vad sa ni drar era boots till sig vatten?
Logga in för att svara.