Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Snälla hjälp mig det ska blåsa imorgon!!!!
- 
		Snälla hjälp mig det ska blåsa imorgon!!!!Publicerad av tooomy på 19 september, 2005 vid 19:43Min Naish kite V4 -04 har ena ”slangen” vridit sig så att munstycket inte passar i kitetygshålet. jag har tagit ut den med hjälp av ett snöre och satt tillbaka den flera ggr… Någon som har något tips om hur jag ska göra för att den inte ska vrida sig???? 
 ///Tommypatrikol svarade 20 år, 1 månad sedan 6 Medlemmar · 10 Svar
- 
			10 Svar
- 
Är du säker på att du inte har trätt in den bakåfram? 
 Det är sällan som munstycket inte passar i hålet… Om själva bladdern är vriden så är det ”bara” att pumpa lite grand…. vrida rätt…. släpa ut luften å punpa lite grand å så vidare. Sen funkar det… Vissa anv potatismjöl
- 
Vad jag fattar det som kan man bara dra in den åt ett håll… Har ju aldrig haft ur den innan, den bara blev sån så jag va tvungen att ta ut den och försöka fixa den… 
- 
jag lider med dig vem har packat på dig skiten? häng ut den jävelns namn så vi slipper gå sån här skit i framtiden. Tack på förhand /Personalen 
- 
Fan Rambo det gör lite ont men helt rätt V4 var ingen bra kite. Har själv aldrig rekomederat den till någon. Över till dig som undrar så skall det inte vara några som heslt problem att sätta tillbaka bläran kan maila dig beskrivning på hur man gör om du ger mig din mail adress. 
- 
Maui! Jag är ledig hela dagen så det blåser förmodligen inte i närheten av Malmö i allafall. 
 Måste skaffa mig en Waverunner så att man kan dra dit vinden är på en havtimme typ! 
- 
Hmmm, kändes som en bra kite att börja med som ny i alla fall. Min mail är : ryds440@hotmail.com 
 Tack för tipsen! /Tommy
- 
faan vad fedt!!! Nu har dem börjat tillverka slangkajtar hehe 
Logga in för att svara.