Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › snällt vågställe?
-
Knatte
Gäst16 maj, 2006 vid 20:09Charl8 wrote:låter m.a.o som om det finns några bra ställen i närheten bara man vågar sig utanför fågelviken…..då skall jag våga det…tack för alla tips/LottaJa. testa vet ja :laugh: Fågelviken är ju till för segelsnurrare och lite grönare seglare. De modiga seglarna, gör små avstickare utanför fågelviken
(Jag får väl snart äta upp, detta uttalandet, men det är sagt med ironi…)
-
Jag blev lite avundsjuk på din lilla gula gubbe som rör sig…vad hittade du honom…? Jag får inte ens in ikonerna i meddelandena efter det blev ett nytt steffoutseende…
-
Knatte wrote:Charl8 wrote:låter m.a.o som om det finns några bra ställen i närheten bara man vågar sig utanför fågelviken…..då skall jag våga det…tack för alla tips/Lotta
Ja. testa vet ja :laugh: Fågelviken är ju till för segelsnurrare och lite grönare seglare. De modiga seglarna, gör små avstickare utanför fågelviken
(Jag får väl snart äta upp, detta uttalandet, men det är sagt med ironi…)
Haha! bara för att du skrev att du får äta upp det, så borde du ju få göra det!! Men du har ju rätt.. 😀 Fast jag vet inte om jag kan hålla med om att det är någon vidare vågträning utanför fågelviken. Visst självklart är det ju skvalpigare än inne i viken, men tveksamt om det ger något. Det är ju enligt min meneing bryten som är jobbiga att lära sig att ta sig ut igenom, inte att segla fram å tillaka…. Jag tycker ändå att både apel och läjjet är helt ok att börja i. Man behöver kanske inte välja en dag med 4,2 vind dock. Jag hade aldrig seglat i vågor innan jag var där nere första gången. Visst, det tar ju en stund innan man lär sig att ta sig igenom bryten, men det är ju bara att tröna.. -
Knatte
Gäst17 maj, 2006 vid 06:28Charl8 wrote:Jag blev lite avundsjuk på din lilla gula gubbe som rör sig…vad hittade du honom…? Jag får inte ens in ikonerna i meddelandena efter det blev ett nytt steffoutseende…Kika in på http://www.cheesebuerger.de/smilie.php?wahl=0&ziel=froehlich
Där finns mängder av smileys att använda. Klicka på en kul smileys. Sedan har du en rad/meny under alla smileysar, där en IMG/URL adress till just den smileysen dyker upp. Kopiera denna och klistra in denna länken här. Så är smileysen klar
Logga in för att svara.