Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Snart Kiteförbud I Habo!!!!!!!!!

• jofa

Medlem
    30 juni, 2007 vid 21:56

Jag cyklade åxå… det funkar tokbra när man bor nära.. lite jobbigt på hemvägen bara när allt är blött… blir bra mycket tyngre. Måste nog skaffa kärra. Att ha grejerna på ryggen var onödigt jobbigt.

• oscarb

Medlem
    1 juli, 2007 vid 00:46

Parkeringsböter verkar vara en bra idé, dom som är rika kan parkera nere vid stranden a 300 kr per gång, dom som inte vill det får väl gå… Det är ju trots allt en ganska bra spot så det hade varit synd att förlora den.

Oscar

• brutolf

Medlem
    1 juli, 2007 vid 19:04

Öhh???

Ja då är man lite lat.
    http://www.youtube.com/watch?v=P01hRhD0NGQ
    Kanske det som är orsaken 😉

Fan själv så får jag konka mina grejer nästan en kilometer när jag ska ut och Kita och då är det i 4dm lössnö dessutom. Det är drygt vill jag lova.
    Och ni som har lyxen att kunna Kaita på vatten ska vara jävligt rädda om den möjligheten.

• tetras

Medlem
    1 juli, 2007 vid 19:11

@gh0st 393514 wrote:

Mickes nya regel är att INGEN parkerar vid nere vid stugan längre. Inga instruktörer, inga krymplingar, inte ens åka ner och lasta av grejer är tillåtet. Alla parkerar på parkeringen.

…så ja, nu har jag gjort min del av ”hitleriet”.

BRA initiativ!

• tetras

Medlem
    1 juli, 2007 vid 19:12

@lafleur 393637 wrote:

micke får väl börja sätta parkringsböter. 500kr felparkering, då orkar nog snart alla gå 100 meter med sin utrustning…

Bra ”Full Support”!

• tetras

Medlem
    1 juli, 2007 vid 19:14

@oscarb 393690 wrote:

Parkeringsböter verkar vara en bra idé, dom som är rika kan parkera nere vid stranden a 300 kr per gång, dom som inte vill det får väl gå… Det är ju trots allt en ganska bra spot så det hade varit synd att förlora den.

Oscar

Det är väl något av det dummaste jag hört på länge.

• hugeo

Medlem
    1 juli, 2007 vid 19:17

lika bra vi slår spiken i kistan och gör en renegade parkering nästa gång allihopa! Secret Habo 4 eva

• skotten

Medlem
    1 juli, 2007 vid 19:18

hahahaha

• sidpiraya

Medlem
    2 juli, 2007 vid 06:57

ha ha parkerings avgift 300:- funkar fan inte, kommer barar bli en grej vem som har råd att parkera vid kiosken 🙂

• eddie

Medlem
    2 juli, 2007 vid 20:29

Says who….?
    Som inte kan köpa sina egna sjaletter ens?
    😉

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
No license details found.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Snart Kiteförbud I Habo!!!!!!!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.