Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Snart wakesäsong nu…

• Snart wakesäsong nu…

Publicerad av wakenils på 16 april, 2008 vid 20:47

Snart åker båten i så man har nåt att göra om vinden ska vara så kass som det varit på sistone…
    Här e lite film att läska sig över
    http://www.alliancewake.com/video_details_extreme.php?id=3666
    Kolla den grymma nose shifty bs 180n han drar på i början, troligtvis världens cleanaste trick nånsin!!
    Får se vad gottskär bjuder på imorgon om man kan försöka sig på nåt liknande… =)

rimsson svarade 17 år sedan 4 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • neven

Medlem
    17 april, 2008 vid 06:25

Sjukt snyggt. Sånt grym höjd han får till i hoppen. Och vågen är ju nästan lika fin som den Ibrahim lyckades åstadkomma…

• hengo

Medlem
    17 april, 2008 vid 10:38

tack för den, gjorde genast min lunch ännu trevligare.
    vet inte vilket trick du menar, men om du menar det som är när han kommer in goofy, gör en 180, grabar fd tailen för att sedan snurra motsatt håll och göra en hp, så är det SJUKT FETT. in me lite sånt i kite, tack!

• wakenils

Medlem
    17 april, 2008 vid 13:24

@hengo 458988 wrote:

tack för den, gjorde genast min lunch ännu trevligare.
    vet inte vilket trick du menar, men om du menar det som är när han kommer in goofy, gör en 180, grabar fd tailen för att sedan snurra motsatt håll och göra en hp, så är det SJUKT FETT. in me lite sånt i kite, tack!

japp, det jag menar, tail har du rätt i att det är ja
    han kör nån go nose 360 stale på en doubleup i slutet också, en av få som kör stort nog att motivera dubbelgrabs

• hengo

Medlem
    18 april, 2008 vid 07:28

riktigt shnyggt..

Man kanske skulle haft sig en sån båt, är nog billigt.

Fresten, har du tips på några feta wakefilmer? sett the butter effect

• wakenils

Medlem
    18 april, 2008 vid 08:19

Har inte sett så mycket av de senaste filmerna, Counterfeit This är schyst har jag för mig
    Wake the Beast, apgammal men Gator och Byerly visar var skåpet ska stå! Ganska galen produktion, viss del av materialet kan ses i dokumentären om byerly i Retrospect
    Natural Born Thrillaz, också lite till åren, åkarna själva som filmat, Harris drar på nåt sjukt!
    fan längesen man gick igenom wakefilmsamlingen… så insnöad på kite nu, har för mig att Parks kör schyst i Free For All, Shane i Boombox (kasst soundtrack enligt mig), Metronome är snyggt filmad
    Svenska filmer finns ju också, Comix och Team Effort

• rimsson

Medlem
    18 april, 2008 vid 10:41

Trevlig film! Tips på wake spots i gbg? Den kanalen mellan Näset o Fiskebäck lär juh va platt men den e smal…plus gräns på 5 knop antagligen….:(

Logga in för att svara.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
No license details found.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Snart wakesäsong nu…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.