Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Snöbräda fram!
- 
blåser bra men var finns det mer snö???? brukar vara bättre med snä bortåt Motala 
- 
Tja har kolla med en kolega som bor i motala inte mer snö där än här , men i jönköping snöar det som bara den får hoppas att det kommer hitåt . 
 C.C
- 
Det kommer nog mer… annars är det ju mer norröver, får väl packa ihop en bil, jag kommer hem lör vid lunch som ett vrak då är jag på ! (angående mitt ovanstående inlägg så lyckades jag inte få in den grymma snökite filmen när en kille ska hoppa över en frusen bäck)… 
- 
Jag smet från jobbet i dag och hjälpte Johan i Vimmerby… 
 han fick i alla fall flyga lite Hur ser det ut inför helgen och i så fall vart? 
- 
Jag drar till öland och kitar på vattnet kanske lite kallt men va fan det kommer ju att blåsa. 
- 
Svar till: 
 Jag drar till öland och kitar på vattnet kanske lite kallt men va fan det kommer ju att blåsa. [/ QUOTE ] 
 När/var åker du?
 Jag fryser ju inte så jag kanske e på!
- 
I dag var det premiär för snowkitingen i örebro. Lite byigt men kul ändå. 
- 
Svar till: 
 Jag drar till öland och kitar på vattnet kanske lite kallt men va fan det kommer ju att blåsa. [/ QUOTE ] Jag åker inte till Öland… 6 minus e ju lite för kallt för att åka på vattnet  Det blir snöåkning i stället  
- 
Svar till: 
 Svar till: 
 Jag drar till öland och kitar på vattnet kanske lite kallt men va fan det kommer ju att blåsa. [/ QUOTE ] Jag åker inte till Öland… 6 minus e ju lite för kallt för att åka på vattnet  Det blir snöåkning i stället  [/ QUOTE ] Verkar ju t.o.m. kunna bli sol och vind samtidigt(!) på lördag…. Det var ganska länge sedan man upplevde…Lite köldgrader kan inte va så farligt…  
Logga in för att svara.