Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Snökite Varberg torsdag
-
Snökite Varberg torsdag
Publicerad av zilversurfarn på 17 februari, 2010 vid 10:36Tänkte flexa ut runt lunch imorgon torsdag. Nån som hänger på?
Lär bli ostligt, nån som känner till nån bra spot?debkausf svarade 15 år, 2 månader sedan 3 Medlemmar · 6 Svar -
6 Svar
-
Jag vill oxå prova snökite, jag har kajtat runt i australien nu i 4 mån o tänkte prova snö här, man blir ju helt deppig annars i detta jäkla vädret!
Kan nån förklara hur man startar en ny tråd?
Nån som snökitar i malmötrakten? let me know, jag tänkte bara ta en åker nånstans
cheers! -
debkåusf;598852 wrote:Jag entrar flygfältet! Dock inte innan 16.30
Försöker avveckla mig själv nu, är förhoppningsvis där runt 15.
-
Blev helt kef för mig idag. Var inte i vbg innan kl. 18 så jag körde i strålkastaljuset utmed gamla e6an vid läjet. Rätt soft, hittade ett ställe utan ett enda spår. Mörker är ju inget hinder, enda nackdelen är att det inte funkar med goggles.
-
Respect! Hade åkt hem o satt mig i OS-soffan i det läget…
Blev nån timma eller två på flygfältet med Pihlblad o Calle. -
Luddetrutt;598888 wrote:Jag vill oxå prova snökite, jag har kajtat runt i australien nu i 4 mån o tänkte prova snö här, man blir ju helt deppig annars i detta jäkla vädret!
Kan nån förklara hur man startar en ny tråd?
Nån som snökitar i malmötrakten? let me know, jag tänkte bara ta en åker nånstans
cheers!Testa knappen ”New Thread” på sidan kitesurfing konfen
Logga in för att svara.