Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Snowkite olycka!!!
- 
Svar till: 
 Peter, 
 jag tar mig inte in på den där jevla sidan och jag har tillåtit alla cookies!
 Vi får ta det där imorn[/ QUOTE ] 
 AMATÖR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!          
- 
Svar till: 
 snö o is ska man fan inte hoppa på, lårben ska man inte knäcka dessutom det är ju skit farligt för fan, man kan dö. man lär så länge man lever, bättre lycka nästa gång Hör du det Hengo!!!!!!! [/ QUOTE ] 
- 
ja, go for framåt kiteloop med hanspelass på slutet! läste på kiteforum.com om nån australianesisk tävling. där hade typ allal gjort kiteloop i finalen, på SNÖ alltså.. ganska maanligt…. 
- 
Ja.. 
 Men det är ändå grymmt..
 Det är bara att du börjar träna..
 Du har ju framtiden i dina egna händer..  
- 
Off topic men iaf… Jag drar till Kittel över nyår (o lite till.) 
 Har kollat in högfjäller på liftkartan … funkar det? … funkar det? Rip In Peace 
 Niklas
- 
Svar till: 
 precis och det e fan bra mkt roligare att cruisa loite på havet med snowboard än att hålla på å fjanta me nå liftar och grejer! 
 nej me alvarligt, de e fan lika kul (om inte roligare) att snökita än att åka ”vanlig” snowboard![/ QUOTE ] Roligare med undantag från det där perfekta puderåket man får en gång varannat år eller så…..   
- 
Bara väntade på att hör det från dig ”junior”(prova inte)!!!!! 
 Det finns en 9:a i garaget(bak dörren inne på gården) som du kan låna.
 Ringer i morron onsdag
 Peter      
- 
Nu är han på benen igen, tekniken går framåt, en stor stålskena i benet och ett par skruv så är det fixat, enligt ortopeden går det att belasta för fullt igen…. innebär att man kan kite igen ? 😉 Det är 2 månaders rehab men nu är det fullt upp att bara komma igång med kryckor… Tyvärr kan han inte följa till Åre så jag får åka själv.. 
Logga in för att svara.