-
Snowkite på ribban på lördag?!
Tänkte testa 6m fjället på lördag om det funkar på SV?! Jag kirrar engångsgrillen och tjejen kan nog tänka sig att agera kamerastativ 🙂 någon som går i samma tankar?
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Snowkite på ribban på lördag?!
Tänkte testa 6m fjället på lördag om det funkar på SV?! Jag kirrar engångsgrillen och tjejen kan nog tänka sig att agera kamerastativ 🙂 någon som går i samma tankar?
sv på ribbersfjäll brukar vara sjukt byigt tyvärr. Annars låter det gott. Blir vädret fint kanske jag å junior kommer ut å kollar lite och kanske åker lite pulka. 🙂
Funderar på att snowkita imorgon em istället. nv-v vilket är helt perfekt men det verkar bara vara körbart om man är ägare till ett monster (vilket man ju är som tur är 🙂 ).
Var tänkte ni hålla till och när? Sugen på att komma förbi och kika lite..:D
sjukt orutinerat att sprita bort en session! 🙂
Dricka sprit kan man göra när det är stiltje.
Logga in för att svara.
Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.
Hantera pushnotiser

Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Snowkite på ribban på lördag?!
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.