Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Snowkiting hässelbyy/lövsta (ultimata bilder..eeh)
-
Snowkiting hässelbyy/lövsta (ultimata bilder..eeh)
Publicerad av curry på 16 mars, 2004 vid 20:16lite bilder från i lördags, Hässelby/lövsta
Skinande sol, perfekt väder. Möjligen en aning lite snö meeen vafan, det dög
curry svarade 21 år, 7 månader sedan 7 Medlemmar · 22 Svar -
22 Svar
-
hoppade fina kontrollerade hopp andra gången jag är ute, fick det dock inte dokumenterat
-
Inte rambo-style på bilderna direkt, men vafan..det är något att titta på iaf.
-
Äh va faan det ser ju riktigt nice ut.. jag kommer sakna sånna vinterdagar nu.
Så mycket snö har vi knappt haft här på hela vintern.
/La Roxa gänget (killarna med blåa armbågar)Aj Aj Aj
-
Fan va nice, synd att man inte va hemma… Blir det någe mer kör? Isen e ju på avveckling ju
-
Svar till:
Fan va nice, synd att man inte va hemma… Blir det någe mer kör? Isen e ju på avveckling ju

[/ QUOTE ]
Lill-ponke det är inte isen man ska köra på. Ut till Björkvik med dig och rippa från surfarna vid korvmojen.
/Former Vermdö.
-
Ligger fan lite för mycke is fortfarande, annars är jag väll pussy nog att banga, det är rätt kallt…
Har man inte ordentlig torrdräkt, så har man inte
-
äääääääääääh, vafan. jag ska ut så fort isen e borta..tror egentligen inte det finns någon is på Torö nu tex..har en 4/3 a
lär bli rätt kallt. -
Äeh, väck mej ur idet när de anständiga temperaturerna närmar sej…
Har en torrdräkt gjord för utsjösegling, men den funkar nog inte, rörlighet 0!Ingen som prövat att kita i seglardräkter? Är det till att funka så är jag ju inte lika kräsen.
-
Hehe
Tur att man bor på rätt sida!!! Här gjorde man ju premiär på ÖPPNA vattnet igår. Strålande sol kanske 6-7 grader i vattnet och inga handskar. Hit har våren kommit!
Logga in för att svara.