Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Snyggt jobbat Anton!!

• tobas

Medlem
    10 maj, 2009 vid 10:31

och Malin minsann. Inte illa din lilla galning 😉

• gh0st

Medlem
    10 maj, 2009 vid 10:43

O tack för att du hjälpte mig med linorna och att leta efter min chicken loop efter att Malin hade loopat sin kite in i min!

• sourra

Medlem
    10 maj, 2009 vid 16:14
    gh0st;545697 wrote:
    O tack för att du hjälpte mig med linorna och att leta efter min chicken loop efter att Malin hade loopat sin kite in i min!

Hehe, otippat… =)

• hildingdude

Medlem
    10 maj, 2009 vid 21:19

tack Peter! Jag hade en riktigt bra dag =).. klart man hjälper till Niklas de va inte mycket vind att köra i!

• markus-wetterberg

Medlem
    10 maj, 2009 vid 21:39

jasså… grattis anton starkt jobbat 🙂

• markus-wetterberg

Medlem
    10 maj, 2009 vid 21:40

blev det en lyckad tävling annars? lite vind?

• malinr

Medlem
    21 maj, 2009 vid 16:43
    gh0st;545697 wrote:

Haha! Jag tror Trasch-Nicke får ta och softa ett par hekto! Vem var det som loopa in i vem egentligen. Sicken snubbe du är alltså!
    btw har Nicke en bra beskrivning till folket hur man fint placerar Kalles lättvindskite i träden!

• gh0st

Medlem
    21 maj, 2009 vid 17:07
    MalinR;547945 wrote:
    Haha! Jag tror Trasch-Nicke får ta och softa ett par hekto! Vem var det som loopa in i vem egentligen. Sicken snubbe du är alltså!
    btw har Nicke en bra beskrivning till folket hur man fint placerar Kalles lättvindskite i träden!

Hahahaha, det tog lite tid för dig att hitta inlägget =) Jo, det kanske ändå var jag som flög in i din kite =) men det beror lite på ur vems perspektiv man ser. Alltså, bara för att jag loopade och flög in i din kite betyder inte att det kanske ändå var du som loopade in din kite i min =) i en alternativ dimension kan det faktiskt ha varit du som loopade och då ska man faktiskt inte ropa hej innan man har ropat hå. serru =)

Sen har jag faktiskt lärt mig ett bra sätt att parkera en kite i träden, efter att ha sett hur du gjorde med Kalles kite i Habo! Du har tur som inte gjorde sönder den! Kalle var inte nådigt ledsen på dig Crazy-Malin!

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Snyggt jobbat Anton!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.