• anonym-anvandare

Medlem
    29 juni, 2005 vid 07:08

helt ok men vad är det med maststrumpan??? gay varning på den måste jag säga….

• basse

Medlem
    29 juni, 2005 vid 07:12

Gayvarning??? Det är ju vit/blå/grå kamouflagemönster. Jag gillar det skarpt!

• jester

Medlem
    29 juni, 2005 vid 07:43

Allt för att tyskarna skall bli glada…

• basse

Medlem
    29 juni, 2005 vid 08:28

Andra färger ser man här…. Snygga i rött!

http://www.pic.baltsersen.com/

• mag

Medlem
    29 juni, 2005 vid 08:43

Dem var snygga!
    Utan kamouflage på maststrumpan var det snyggare, och bred fin röd flamma.
    /Magnus

• basse

Medlem
    29 juni, 2005 vid 09:25

Ser nästan lite tecknade ut.

• jesper_b

Medlem
    29 juni, 2005 vid 10:22

Finns som sagt i flera färgkombinationer med och utan kamostrumpa. Väntar otåligt på en första liten leverans. /Jesper B

• ola-h

Medlem
    29 juni, 2005 vid 10:30

Hmm, jag väntar också på leveransen i fråga…

• basse

Medlem
    29 juni, 2005 vid 10:47

Det gul/svarta var ju grymt!!!

• manno

Medlem
    29 juni, 2005 vid 10:52

Ah 10% softare låter ju kanon, tänk vad illa om det varit 13%!!

• lars_k

Medlem
    29 juni, 2005 vid 10:54

Inte mkt förändringar.. Samma gamla flamma år ut och år in. wink.gif
    Javisstja…kammo på maststrumpan. Synd Basse att du nyss köpt 05:or. haha.

• basse

Medlem
    29 juni, 2005 vid 11:18

Njae, synd å synd… gillar det nya utseendet skarpt men älskar de vi har så det är lugnt. 10% softare passar inte mig iaf så det hade inte fungerat alls!! grin.gif
    5.0an hårdtestades med hänsyn på hållbarheten i förrgår med en ”überrotiert hintenloop mitt pflatzlandtnung in ze hinunterliek” och det höll fin fint det så vi får nog hålla oss till dessa ett bra tag nu. Dessutom var de billiga!!!

• ola-h

Medlem
    29 juni, 2005 vid 11:25

Faktum är att SO 2002-2004 trots att de uppdaterades en aning grafiskt var väldigt lika i känsla och prestanda. Dock måste jag säga att 2005:orna är märkbart bättre. Jag hade lite problem att rigga dem rätt först (efter att ha kört in mig på 2002-2004) men när jag kom på att de gillade ett uns mer nedhal så blev jag sedan överaskad av att de var så pass mycket förbättrade. Det är nästan så att jag är orolig för hur 2006:orna skall kunna vara en förbättring.

Så, Basse kan nog segla lugnt på sina 2005:or. Själv är jag ju givetvis tvungen att byta för att leva upp till myten om mig själv som totalt urflippad prylbög.

• basse

Medlem
    29 juni, 2005 vid 11:33

Den som vill och har möjlighet att lägga vantarna på Ola’s segel (de är iof säkert redan sålda) bör boka dem snabbt. Detta är mycket mycket bra segel.

• jesper_b

Medlem
    29 juni, 2005 vid 11:42

Haja att alla årgångar SO är fantastiska segel. Dessutom är det ganska mycket förändringar år från år, dock med samma huvudkoncept och grundkänsla (stabilt, soft, snabbt och smidigt). Bara gratulera alla som gjort slag i saken och skaffat sig SO – oavsett årgång.

Själv har jag tyckt varje årgång SO varit så bra segel att de omöjligen skulle kunna överträffas. Jag har varit skitskraj för alla ändringar till nästa år. Mina 02or ville jag inte byta mot mina 03or, liksom mina 04or för att inte tala om de fantastiska 05orna (grattis Basse mfl). Nu är jag lika orolig inför 06orna som har mycket nytt och ändrat jämfört med 05orna. Vis av erfarenheten så är jag dock övertygad om att jag kommer bli lika urimpad av 06orna… och lika orolig inför 07orna… och lika impad av..

Tycker man däremot att ändrad grafik är viktigare än finslipad design och äkta innovation ska man självklart inte välja SO.

Jag är urpartisk och grymt stolt över de produkter jag krämar.

Tjoho, snart är min fot bra nog för äkta rip – vi ses på vattnet!

/Jesper B

Sida 1 av 3

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications