Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Söker gammal modell fotstropp

• Söker gammal modell fotstropp

Publicerad av tim-eriksson på 18 februari, 2010 vid 17:00

Tjenare!

Har en gammal Fanatic Bee som kör med den gamla stropp konstruktionen som även Bic Vivacci körde med en stund, dvs en plastplupp man sätter ner i ett hål och ”spänner” fast den på något sätt…

Hursomhelst, någon som vet var jag kan få tag i en ny/beg?… Någon som har en gammal bräda som är skrotad kanske som kan hjälpa mig med det här problemet?

Dålig beskrivning men hoppas ni förstår..

tim-eriksson svarade 15 år, 8 månader sedan 4 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • imported_macts

Medlem
    18 februari, 2010 vid 17:09

Ska kolla om jag har ett gäng i garaget…finns dock en risk att dom har åkt till återvinningen…återkommer

• tim-eriksson

Medlem
    18 februari, 2010 vid 21:29
    MacTS;598946 wrote:
    Ska kolla om jag har ett gäng i garaget…finns dock en risk att dom har åkt till återvinningen…återkommer

Låter bra !

Tacksam för all hjälp jag kan få, stroppar behöver man juh…

• svenne

Medlem
    18 februari, 2010 vid 22:01

Det ska sitta skruvhål utanför banjokopplingens hål. Det har det i alla fall gjort på mina två Bee. Vanlig hederlig tvåskruvstropp och du är på banan igen.

• dr-masse

Medlem
    19 februari, 2010 vid 09:33

Japp, samma här. Har skruvat i vanlig stropp längst bak på två Bee jag oxå. Dock tror jag att jag kanske har kvar ett par sådana där stålpinnar med rött plastvred i förrådet, ska kolla…

• tim-eriksson

Medlem
    19 februari, 2010 vid 13:56

Aha… Kollade inte så noga faktiskt men det kanske stämmer som Svenne säger, hoppas det!

Dr Masse, vore ju klart bättre om du hittade några i förrådet ;)!

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications