Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Söker kite polare i Halmstad
-
Söker kite polare i Halmstad
Publicerad av thorn på 28 september, 2008 vid 22:04Tjena alla kitare!
Har nyss flyttat till halmstad och behöver någon och åka med så man kan pusha varandra och utvecklas lite så man inte bara söndagsåker när man är ute.
Mejla, PM:a SMS:a eller ring.
Mvh Niklas Thörn
highflyer svarade 16 år, 7 månader sedan 15 Medlemmar · 27 Svar -
27 Svar
-
Kom igen nu det måste väll finas ngn som kitar i Halmstad.
-
Thörn;503700 wrote:Kom igen nu det måste väll finas ngn som kitar i Halmstad.
Jag vet inte hur det funkar hos er där uppe i norrland.. Men hos oss nere i Skåne drar man till stranden och bara snackar med folk. Whoops så har man massa m8s.
-
Thörn;503410 wrote:Tjena alla kitare!
Har nyss flyttat till halmstad och behöver någon och åka med så man kan pusha varandra och utvecklas lite så man inte bara söndagsåker när man är ute.
Mejla, PM:a SMS:a eller ring.
Mvh Niklas Thörn
Kan man skriva ihop två ord så ska man göra det…
Söker du en kite eller en polare eller både och???
kite polare = kitepolareDu är härmed varnad 😮
/Sär skrivnings polisen
-
Efter frågetecken skall det vara stor bokstav. Kamning! Det här är ju som att bli tillrättavisad i Alfapet av Robinson-Robban…
-
highflyer;503841 wrote:Drar ner till västra (doggen) snart. bara att haka på
Var ingen där nere för 30min sedan och inte mkt vind heller så jag drog hem igen.
-
Är ganska många åkare i Halmstad, men inte på steffo. ring ifall du ska ut å inte har någon att åka med.
0735084134
-
sourra;504040 wrote:Har inte du redan en vågis Thörn?
nop. Jag var lite sugen i sommras och testade runt lite men det blev aldrig ngt.
Dock så är jag jävligt sugen på en Naish Gun efter och ha sett den och hört lite kritik om den.
-
bara o plinga om du ska ut o vill ha sällskap… Blir nog Doggen imorgon eftermiddag.
-
@Thörn 503700 wrote:
Kom igen nu det måste väll finas ngn som kitar i Halmstad.
Va fasen halmstad, Brasil ar det som galler.
Kram kram
Logga in för att svara.