Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Söker vettig digitalkamera…

• tubert

Medlem
    14 april, 2003 vid 20:55

Jag tror att den digitala tekniken kommer att ta över så småningom och har inget emot det heller, men i dagsläget är den digitala tekniken (som matchar den analoga) alldeles för dyr för oss som vill ha den typ av bild som riktig film ger.

Det är nog inte fientlighet mot den digitala tekniken som ger upphov till kritiken mot densamma utan för tunna plånböcker! grin.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    15 april, 2003 vid 05:40

att år 2003 titta på suddiga bilder är att backa tiden 100 år(då man fick bättre bilder) det är inget för mig.

• chommen

Medlem
    18 april, 2003 vid 13:45

Tjenare! 5x zoom är svår att hålla.. då måste du använda stativ för att bilden skall bli bra, fast det hade du kanske planerat att göra?
    Om du inte redan har köpt en så kolla på En olympus c-5050 3x zoom, har en sådan funkar väldigt bra! 5 megapixlar. Iofersig inte lika stark zoom men man får välidgt fina bilder med den kan jag lova!

• anonym-anvandare

Medlem
    24 april, 2003 vid 09:56

Olympusen är helt ok. Har en 4040 och den stora fördelen tycker jag är att man kan få tag på ett undervattenshus till ganska bra pris (under 3 papp). Bra om man vill komma nära och inte är rädd för att få en ny mittbena… Nackdelen är att den är ”lite” seg och suger ut batterierna läskigt fort om man använder lcd-skärmen.

/J

Sida 4 av 4

Logga in för att svara.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
No license details found.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Söker vettig digitalkamera…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.