Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › -SöKeS- Lösa struttar till SS fuel onepump 15…
- 
		-SöKeS- Lösa struttar till SS fuel onepump 15…Publicerad av noobody på 30 april, 2007 vid 10:48Tjena, e det någon som har strutt nummer 2 och 3 till en SS fuel onepump 15 som dom kan sälja till mig??? en skrotad drake kanske… Jaja jag ska försöka ge mig ner och få lite vatten i håret igen ; ) så fort det bara blir ”lundåkraväder” igen… -¤- C yA ona tha beach -¤- //p@n 
 myten ? får ett återfall…imported_lars svarade 18 år, 6 månader sedan 7 Medlemmar · 12 Svar
- 
			12 Svar
- 
har en ss fuel 13 som nog tyvärr inte kan fixas men tror struttarna e ok om de passar 
- 
Det kan klart vara värt ett försök ; ) vill du mäta längden på dom 2 yttersta på ena sidan… //Pan 
- 
…men kom igen nu! ingen som har några struttar? jag är kite sugen !!! //Pan 
- 
du Kalle… va har du för nummer? jag kommer gärna förbi och mäter själv om det känns bra : ) //Pan 
 070-55 44 545.
- 
@NooBody 380931 wrote: …men kom igen nu! ingen som har några struttar? jag är kite sugen !!! //Pan Har en icke skrotad 15 feul, riktigt bra skick faktiskt, du kan få köpa hela draken så har du lite reservstruttar sen också! 😉 
- 
Samma här…har en slingshot fuel 15 i bra skick…..men jag säljer helst med bommen också.. 
Logga in för att svara.