Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Sökes: midjesele skonsam för ryggen

• Sökes: midjesele skonsam för ryggen

Publicerad av frippe-s på 3 juli, 2004 vid 17:41

Jag är alltså ute efter en midjesele med ordentligt stöd för ryggen. Jag har nu en prolimit teamwave från -03 och det känns väl inte som den ligger i det absoluta toppskiktet utifrån ovan nämnda kriterium.
    Jag har kikat lite på np:s nya 3D waist pro auto som iaf verkar gå upp långt i ryggen och north sails super cross, vad tror ni om dessa? Om det är någon som har erfarenhet av någon av dem eller någon annan midjesele som avlastar ryggen bra tveka inte att delge mig detta!

/Fredrik

voodoo svarade 21 år, 4 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    3 juli, 2004 vid 19:22

Om du ska välja mellan North och NP så är NPn i en klass för sig, tillochmed Northanställda som jag träffade på Maui o vintras använde NPn med motiveringen att den var bättre och att man kunde inte var hur lojal mot sitt företag som helst då dom hade en sämre sele. Titta på Simmers midjesele också, den använder jag och tycker den är helt ok.

mvh
    Johan

• frippe-s

Medlem
    5 juli, 2004 vid 19:33

Ok, ingen mer som har något intressant att berätta i ämnet?!

• voodoo

Medlem
    5 juli, 2004 vid 19:47

Jag anv North’s supercross och gillar den verkligen, sitter riktigt bra och har dämpande ytor runt hela selen!
    Vet inte om den sitter högre eller avlastar ryggen mer än den du har nu, jag har dock själv inga somhelst problem.
    Jag har inte testat NP men har hör att deras spänne inte är särskilt pålitligt medans North’s prolimit spänne slår det mesta wink.gif

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Sökes: midjesele skonsam för ryggen

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.