Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing sökes Mountainboard ….

• sökes Mountainboard ….

Publicerad av anonym-anvandare på 21 mars, 2005 vid 12:59

Vet att det finns ett köpes forum… men jag lägger ändå en förfrågan här eftersom jag vill ha svar på lite annat oxå..

Jag behöver en mountainboard.. jag vill lägga ca 500 spänn på den och jag behöver inget speciellt.. Finns det nån chans att man kan hitta en mtb för det priset, i så fall var?, eller skall man bygga ihop nåt själv… Finns det nån som har nån ritning på en mtb i så fall…

Mvh
    Micke

nn4an_mike svarade 20 år, 7 månader sedan 4 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • mrmille

Medlem
    21 mars, 2005 vid 13:07

knappt att du kan bygga en för det priset
    det finns säkert hemmabyggen (ett om året) att skaffa för dom pengarna

Vill du prova på mtb åkning innan så kan jag fixa det!

• nn4an_mike

Medlem
    21 mars, 2005 vid 13:25

Oups, var visst inte inloggad..
    Tja, det vore ball att testa mtb.. jag å polaren var ute å flög med min nya foil igår… Blåste bara 3 m/s som mest ( ofta var det vindstilla … fast trycket i foilen var ändå tillräckligt för att dra med både mig å polaren när jag höll fast honom i selen, vilket motsvarar 158 kg… Vi hade skitkul trots att vi inte hade nåt att åka på… kom hem på kvällen leriga från topp till tå, men lyckliga som barn… Det var första gången som polarn testade kite och det verkar som att han e sugen att börja… fast han vill köra på land till en början innan han ger sig ut på vattnet… Så det var väl största anledningen till att jag e ute efter en mtb… helt enkelt för att det kommer vara ett kanonalternativ de dagarna det blåser dåligt… Dessvärre bor vi i gbg… så det e väl en bit att åka till linköping för att testa på det, men jag tackar så mycket för erbjudandet Mille.

Mvh
    Micke

• pjoter

Medlem
    21 mars, 2005 vid 13:25

claes ohlson lådbilskit, skateboardtruckar, träbräda av nåt slag å sen e de bara att sätta igång att bygga. blir ca 500:-. frågan e bara hur länge dom truckarna kommer hålla. får nog moddas rejält skulle jag tro.
    ska iaf bygga en sån till sommaren hade jag tänkt.

• mrmille

Medlem
    21 mars, 2005 vid 14:07

Jag kommer att resa runt en del i jobbet under våren, ska till gbg även. Kan messa dessför innan så tar jag med mig kittet!

• nn4an_mike

Medlem
    21 mars, 2005 vid 14:11

Coolt , det vore ju asball, ser fram emot det laugh.gif

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications