Senaste nytt Forums Kitesurfing Kitesurfing 4 dummies sökes: Nybörjare, malmötrakten

• sökes: Nybörjare, malmötrakten

Publicerad av conne på 30 maj, 2008 vid 09:38

G’day!

Någon annan nybörjare kring malmötrakten som söker en surfbuddy? Vore kul att få kontakt med andra noobs. =)

Hör av er

hah svarade 15 år, 8 månader sedan 24 Medlemmar · 106 Svar
  • 106 Svar
  • sourra

Medlem
    30 maj, 2008 vid 11:57

Hallå! Ett allmänt tips till alla nybörjare: Ta inte bara rygg på varandra utan försök hänga på erfarna åkare istället så man slipper ”En blind leder en blind”-fenomenet. De flesta vana åkare hjälper gärna till inom rimliga gränser.

• gh0st

Medlem
    2 juni, 2008 vid 21:05

Fast det skadar ju inte med en surfpolare på samma nivå, blir att man peppar varandra till att våga prova nya saker.

• coolionoob

Medlem
    3 juni, 2008 vid 19:02

helt sikkert, jeg er frisk..

• emill

Medlem
    11 juni, 2008 vid 07:04

Förmodar att du bor i malmö. Kan tipsa om att dra ner till haboljung när det blåser över 6ms SV V NV. Börjar snacka med pojkarna och flickorna som finns där så kommer du snart ha massor av kitebuddys 😉

• foxse

Medlem
    28 maj, 2009 vid 18:47

well guy´s yesterday was cool in habo , fuck ;-D this is a very good spot .
    I was her for the second time in 2 years and it´s always cool.
    but like CONNE I´m a new beginner så yes count on me ,

• rikard222

Medlem
    30 maj, 2009 vid 17:47
    Conne;471136 wrote:
    G’day!

Någon annan nybörjare kring malmötrakten som söker en surfbuddy? Vore kul att få kontakt med andra noobs. =)

Hör av er

Hej du kommer från staffanstorp ps hör av dig mvh rikard222

• loppan

Medlem
    31 maj, 2009 vid 13:40

halloj!

Jag bor själv i ystad men får ju köra åt malmö hållet varje gång eftersom man e ny och vill gärna kunna känna sanden under föterna. så jag e gärna på när du ska i väg. är själv en nybörjare =) /Jonas

• mattiasn

Medlem
    31 maj, 2009 vid 16:26

Tjena.
    Nybörjare här också. Trelleborg dock.

Hänger gärna på jag med.

///Mattias

• skotten

Medlem
    1 juni, 2009 vid 19:45

Speak to the Habolocals, myself or anyone else on the beach in habo and I am sure they will be more than happy to keep an eye on you, and give pointers : )

• mattiasn

Medlem
    1 juni, 2009 vid 19:55
    skotten;550135 wrote:
    Speak to the Habolocals, myself or anyone else on the beach in habo and I am sure they will be more than happy to keep an eye on you, and give pointers : )

Det tackar jag för, alltid svårt innan man lärt känna folk.:cool2:

• skotten

Medlem
    1 juni, 2009 vid 19:58

anytime man, just let us know when you are heading out and we can hang out. Maybe we should do a noobie day on the beach so that everyone in habo knows one another like the old days?? : )

• loppan

Medlem
    1 juni, 2009 vid 20:00

dra gärna iväg ett mess eller något när det e dax =) /jonas -0708 600 130

• mattiasn

Medlem
    1 juni, 2009 vid 20:08
    skotten;550146 wrote:
    anytime man, just let us know when you are heading out and we can hang out. Maybe we should do a noobie day on the beach so that everyone in habo knows one another like the old days?? : )

Why not.. desto fler man har snackat med desto lättare är det.
    Man känner sig lite som en utböling innan man träffat folk att snacka med.

///Mattias

• appelqvist

Medlem
    3 juni, 2009 vid 14:11

Tjena,

Jag gick min första kurs i Habo idag och ska nu ut och träna så mycket jag kan. Bor i Malmö och har bil. Jag är oxå intresserad av andra nybörjare som vill teama up och köra. En nybörjar dag hade varit toppen. :smirk:

Jag är laddad för att köra alla dagar fram till måndag så bara hör av dig/er på något sätt så planerar vi direkt!

/Johan
    0738 397450

• loppan

Medlem
    3 juni, 2009 vid 14:44
    Appelqvist;550632 wrote:
    Tjena,

Jag gick min första kurs i Habo idag och ska nu ut och träna så mycket jag kan. Bor i Malmö och har bil. Jag är oxå intresserad av andra nybörjare som vill teama up och köra. En nybörjar dag hade varit toppen. :smirk:

Jag är laddad för att köra alla dagar fram till måndag så bara hör av dig/er på något sätt så planerar vi direkt!

/Johan
    0738 397450

Halloj johan!

jag e lätt på. bara och höra av sig så dyker jag upp om det inte kommer för stor hinder ivägen :frown: Vad har du för storlek på kiten?

Mvh Jonas
    0708600130

Sida 1 av 8

Logga in för att svara.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
No license details found.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Kitesurfing 4 dummies sökes: Nybörjare, malmötrakten

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.