Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Söndagen i Fortuna!
- 
		Söndagen i Fortuna!Publicerad av hbgkitare på 2 maj, 2007 vid 10:59Hur fint som helst! 
 Tack Roger för att du ställde upp som fotograf, du som annars är först i och sist upp!hbgsurfer svarade 18 år, 6 månader sedan 8 Medlemmar · 9 Svar
- 
			9 Svar
- 
Ser ut som en ozonebom. Jga la märke till att ozone leverar lika fet bom på sin 13 (60cm) som jag har till min 16, till min 12:a har jag 10cm mindre. Ozone kanske har fattat shittet, det är stort som gäller i år ! 
- 
Instinct 13m kiterna är vår näst största, den 15 och 11 har 60cm bom. IN13 kiten har bottendrag som en C-kite 16 ungefär. (vet inte ifall det var en sån du menade, eller en bow) För kortare bom men med samma vändhastighet hade tydligen block i kite eller på bom behövts och det vill vi inte ha några.. 
 9or och neråt har 50cm bom, det räcker väll ändå med den storleken där du är Davids?? 🙂
- 
@Milkman 380704 wrote: Instinct 13m kiterna är vår näst största, den 15 och 11 har 60cm bom. IN13 kiten har bottendrag som en C-kite 16 ungefär. (vet inte ifall det var en sån du menade, eller en bow) För kortare bom men med samma vändhastighet hade tydligen block i kite eller på bom behövts och det vill vi inte ha några.. 
 9or och neråt har 50cm bom, det räcker väll ändå med den storleken där du är Davids?? 🙂även åp 11:an alltså.. det var lite ovanligt. eller? 
- 
Ähh.. Att ha udda nummer till att börja med verkara vara ovanligt. Kan ju inte bli vanlig med ovanliga nummer. 
 jag bjuder på en längre CL lina och packar med en 50cm bom på din 11:a så känner du dig lite vanligare. 🙂
- 
@Hbgkitare 380554 wrote: Hur fint som helst! 
 Tack Roger för att du ställde upp som fotograf, du som annars är först i och sist upp!skicka resten av bilderna tack…. till marcel@surfer.se Marcel 
Logga in för att svara.