Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Speedboard-test i nästa Boards

• Speedboard-test i nästa Boards

Publicerad av imported_macts på 14 mars, 2007 vid 20:31

I nästa nummer av engelska Boards ska dom testa speedbrädor. Vet inte vilka märken. Numret bör komma ut i början av april i Sverige.

ps. Var en riktig svensk-invasion i mars-numret. Henrik Fahlén på stor bild, reklam för film av ”Peter film” samt Micke Ö och TB på bild från West Kirby

hankloose svarade 18 år sedan 21 Medlemmar · 48 Svar
  • 48 Svar
  • tbsurf

Medlem
    14 mars, 2007 vid 21:58

va är det du säger? e ja me i en surfblaska?
    shit då blir det till att jaga tag i en tidningsnasare imörrn då……

• imported_macts

Medlem
    15 mars, 2007 vid 07:20

Japp, tyvärr ingen seglingsbild…men ändå!

• adde

Medlem
    15 mars, 2007 vid 09:04

Undrar om inte Falles Perseglingsbild är den mest internationellt exponerade svenska surfbilden på länge. Såg den i tyska surf också – dock inte så stor som i Boards.

• carrera

Medlem
    15 mars, 2007 vid 10:29

@MacTS 370138 wrote:

I nästa nummer av engelska Boards ska dom testa speedbrädor. Vet inte vilka märken. Numret bör komma ut i början av april i Sverige.

Är det lönt att testa speed brädor?? Alla vet väl redan att F2ór är snabbast på vattnet ändå moahahhh 😉

• jester

Medlem
    15 mars, 2007 vid 12:08

Är det lönt att testa speed brädor?? Alla vet väl redan att F2ór är snabbast på vattnet ändå moahahhh 😉

Väntar spänt på kommentar på detta av en av Fahléns pågar… 😀

• carrera

Medlem
    15 mars, 2007 vid 12:15

@Jester 370283 wrote:

Väntar spänt på kommentar på detta av en av Fahléns pågar… 😀

hehe jag också 😉 dax o höja tempen o få igång adrenalinet på pojkarna… ärligt talat så trodde jag du Jester skulle lägga in dit veto först ;-)….

• jester

Medlem
    15 mars, 2007 vid 13:02

Haha… Närå. Jag tillhör ju inte något team än så länge, så jag är en fri agent… Dock så stormtrivs jag med mina Exocet-brädor. 😀

• dr-masse

Medlem
    16 mars, 2007 vid 16:37

Det finns fler som stormtrivs med Exocet. Så snabba att både speedos åker av och hängselen upp. 😀 😀

• jps

Medlem
    16 mars, 2007 vid 18:41

Tack för dagens skratt!!!

• jester

Medlem
    16 mars, 2007 vid 18:56

omg… 100 spänn på att han e tysk? Borde vara förbjudet med midjesele… 😀

• vasa

Medlem
    16 mars, 2007 vid 20:26

Var det inte exocet som slutat med cutouts såg tydligt att seglaren försökt matcha sin bräda med lite mindre tygyta, jester är bilden från årets Exocet katalog? 😀

• jester

Medlem
    16 mars, 2007 vid 22:03

Exocet har (eller har haft) lite cutouts på dom större freeride/freerejs brädorna. Men det finns inga (iaf inga normala) cutouts i min 80cm Warp Slalom 80.

Hade nästan varit lite coolt av Exocet o ha med den bilden i en katalog… Gubben ser ju ut som han haft en rejält kul tur! 😀

• surfen

Medlem
    16 mars, 2007 vid 22:13

@vasa 370590 wrote:

Var det inte exocet som slutat med cutouts såg tydligt att seglaren försökt matcha sin bräda med lite mindre tygyta, jester är bilden från årets Exocet katalog? 😀

2006 eller 2007 ingen skillnad på Exocet Scross som liraren med fillingarna visar upp! Men en sak är säkert det är en rolig bräda att surfa på…….fast med sittsele;=)

• jakethewake

Medlem
    18 mars, 2007 vid 06:57

Vårens surfmode blir billigt för mig i.a.f.
    Har precis inhandlat en beggad Ecxocet SCross 93 (av Surfen f.ö.). Någon som har begagnade speedos att sälja?

• jester

Medlem
    18 mars, 2007 vid 10:20

Hör med Hankloose…

Sida 1 av 4

Logga in för att svara.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
No license details found.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Speedboard-test i nästa Boards

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.