Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › speed(freeride)janne
-
speed(freeride)janne
Publicerad av anonym-anvandare på 26 juni, 2005 vid 08:08skall inställa sig för deutche speed machen i fiskebäck speed arena på måndag för en heldag!!!
Gentlemen, start your engines!!
Ps. Freeride sven kan också få komma dit.
/Benny Flessner
s svarade 20 år, 4 månader sedan 4 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
Fasen vad kul med lite slalomrace, vet inte om man vågar sig ner bara efter vad jag har hört…
Hörde att freeride Sven skall ha hotat Bennys affärspartner bara för att han hade kört snabbare än sven. ”Du, du får ta och passa dig och inte va så jäkla tyken” skall han tydligen ha sagt!!!? konstigt eller hur?!
Man har ju hört att det finns en del materialhets och mycket tävlings seglare nere i Fiskebäck men detta tar nog priset.
Nä jag tar nog min Vinta Funboard och åker till björlanda istället där är ju alla välkommna proffs eller ej…
/Vinta lover

-
Vinta Lover my ass! Vi vet nog att du har en härlig gammel go Kinetic undangömd någonstans, synd att du inte har hypern kvar för då hade det vart ännu roligare och raca mot dig……. men ta nu och skaffa ett gammelt race segel i 6.0 så får du också vara med, du kan få starta ett varv före!
/Benny Flessners Mage -
Janne bröt en mast till idag och skall gå över till smågrejjor på heltid nu!!
-
Han hade även oturen att håla sitt nya RS:5 segel… Smärta säger jag bara…
-
Ajajaj är detta sant alltså?? Mannen knäcker fler master än någon.. Men då får han chansen att ha lite tryck i 6.6an imån med 15ms.
/Benny Flessners Löve Handels -
Aj då det låter inte så kul…men han börjar väl vänja sig…
Dags att han skaffar ett nytt med nio lattor istället….har fått för mig att dom är rätt snabba i år…
/Freeride Svens Samvete
-
Speed-Janne och jag var ute i morse!
Han var skraj då han riggade 5.8:an på sin 100% carbonmast eftersom han knäckt tre senaste månaden. Men han vågade och vann!33.5 knop gick det i också! Inne i shit-bay i Ghetto-bäck!
Själv blev jag kraftigt frånseglad – men vad gör väl det då jag satte clew-first spockar! 😉
/Staffan
-
Rykten säger att det blir ett kraftigt battle redan ikväll.
Roskilde-Jilde ska bli duktigt förnedrad av Schpääd Jhånne.
GTX vs Neutron……stay tuned for more action reports!
Uber und out!
/Dr Dåjtschland
-
Svar till:
Gött att höra Staffan. Blir det bågor ikväll??
[/ QUOTE ]
Det ska du inte fråga mig, det vet bara vädergudarna!
Men jag skall vara där och kolla om det så blir. Vi ses i Babbelviken! Eller Åsa! Eller Dog-shit! Eller Läjet!
/Staffan
Logga in för att svara.