• Publicerad av backe på 12 november, 2003 vid 07:45

Nu har jag varit nere och spionerat på skånekusten och mycket riktigt. Trots fina vindförhållanden är det folktomt på stränderna. Allt snack här i forumet om åkning i torrdräkt med hotta -04 prylar är precis som man anade bara BS. Jag kan ge mig faen på att alla filmer och foto ässhålsen flashar med är från i sommras osse. Nu kan man ligga på soffan utan att va avis i allafall…Gytt!

backe svarade 21 år, 5 månader sedan 6 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • psychonauten

Medlem
    12 november, 2003 vid 08:11

Om surfare får säga det själva så springer de ut på isflaken och surfar. Det är ALDRIG för kallt, eftersom de nite kan förlika sig med att de är födda i ett land med 3månaders säsong smile.gif
    Tur att det finns vittnen!

• melker

Medlem
    12 november, 2003 vid 08:43

Bevis för åkning finns på tråden vidrig kortfilm. Sen att vi väljer dagar med lite mer värme i luftenär ju inget konstigt då det blåser mer eller mindre hela tiden nu.

• kitelife

Medlem
    12 november, 2003 vid 09:01

haha du letar på fel ställe! har vatt ute 3 ggr denna veckan ; ) och ska ut idag oxå…

Lundåkra någon?

//Pan

• walle

Medlem
    12 november, 2003 vid 09:21

Svar till:

Nu har jag varit nere och spionerat på skånekusten och mycket riktigt. Trots fina vindförhållanden är det folktomt på stränderna. Allt snack här i forumet om åkning i torrdräkt med hotta -04 prylar är precis som man anade bara BS. Jag kan ge mig faen på att alla filmer och foto ässhålsen flashar med är från i sommras osse. Nu kan man ligga på soffan utan att va avis i allafall…Gytt!

Onna the Island inna tha sun…

[/ QUOTE ]
    åja kasta inte gurkor nu… jag undrade om det var någon på gotland som var sugen på Jul kajting men fick inte så värst mycket svar grin.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    12 november, 2003 vid 09:29

ja e på om nån timme

Andreas

• backe

Medlem
    12 november, 2003 vid 11:20

åja kasta inte gurkor nu… jag undrade om det var någon på gotland som var sugen på Jul kajting men fick inte så värst mycket svar grin.gif

[/ QUOTE ]

Det inlägget har jag inte sett, men det e klart jag e sugen på julkajt om jag kan lyckas klämma in det mellan familj och jobb.

Logga in för att svara.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
No license details found.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.