Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › SPOTS stenungsund
-
SPOTS stenungsund
Publicerad av danneman på 28 april, 2004 vid 15:17Torsdag eftermidda Ostlig vind finns det några givna ställen i stenungsund Och då menar jag inte för att det är torsdag.
PLana e drömmen”
gonadman svarade 21 år sedan 8 Medlemmar · 22 Svar -
22 Svar
-
Funderar på att surfa hos en polare som bor inte allt för långt från vallhamn…. frågan e’ bara om det kommer blåsa hyfsat imorgon så att det e’ värt det?? Nån som ska åka från gbg o ut? Har ingen bil själv….
Slå en signal om ni ska ut!
/Jonas
0762-359555 -
Hur kommer du till det där stället vi Vallhamn? Åker du in vid vallhamnskrysset eller?
-
Tja!
Tar morsans bil imorrn…. så jag kommer surfa!
Åker du ifrån skärhamnshållet? Det finns ju en hydrotapp vid vägkanten… där svänger du höger… kommer inte ihåg vad det står på skylten… Sen svänger du av vänster ut på en grusväg, gul skylt mot bräcke… sen kör man nästan så långt man kan komma…. slå en signal så kan jag förklara!
han som bor där tror jag inte e’ hemma.. men jag tror inte det gör nåt om det kommer dit nån surfare eller 2…/Jonas
0762-359555 -
Okej… tror jag vet var du menar någonstans.
Får se hur hur det känns i höften i morgon.
Vinden är ju ganska avgörande också.
/Simon -
Ja.. vinden verkar sådär… det verkar som om den ska dör på eftermiddagen… så jag satsar på att vara där hyfsat tidigt… får se när det blir…
Men efter att inte surfat på 2 veckor så har jag sån abstinens att jag måste ut… -
Hej Jonas!
Ja kommer nog inte ut imorgon tyvärr, kanske på eftermiddagen om de inte dör helt…
Fast de lutar åt att det blir varberg på fredag morgon! Hörs!Aloha //Davie!
-
nej det ser lite mörkt ut men man får väl dra på surfsafari om det e kass vind.
kolla in vallhamn ser ok ut vid syd/ost.
skagen (dk) hade funkat imån. -
Tja Davie!
varberg på ostligt… kan det vara nåt?Får ta lite beachvolley o pilsner i slottskogen snart igen!
/Jonas -
Tanka hem filen på sidan:
http://0108dev.surfzone.se/forum/showflat.php?Cat=&Board=Konfen&Number=182681&fpart=&PHPSESSID=
-
Höviksnäs kanske man skulle testa imorrn…. Nån som ska dit??
/Jonas
0762-359555 -
Kan nog funka vid campingen vid almön, tjörnbron…seglade där i går och dets åg inte så dumt ut!
-
Svar till:
Kan nog funka vid campingen vid almön, tjörnbron…seglade där i går och dets åg inte så dumt ut!
[/ QUOTE ]
På ostligt????
Någon som provat nere vid Kullavik?? Kollade på GWC, och där stog det att de3t ska gå bra på ostligt… -
Kullavik fungerar inte alls när det blåser ostlig vind. Det som fungerar bäst söder ut är Gottskär.
/Jonas
Logga in för att svara.