Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Spots – västkusten Norge
- 
		Spots – västkusten NorgePublicerad av tropic på 10 augusti, 2007 vid 19:54Ska till Stavanger nästa vecka och behöver lite spottips. Känner ju till Jaeren och Borestranna, men tvivlar på att de funkar på SO, som det ser ut att blåsa. Ser ju dock lovande ut med vind, men vart tar man vägen? s svarade 18 år, 2 månader sedan 3 Medlemmar · 7 Svar
- 
			7 Svar
- 
OregistreradGäst10 augusti, 2007 vid 22:33hej, jag och en kompis surfade men våra ufos vid oslos hamn, grymt bra spott. 
 mvh en erfaren surfare
- 
Tjenare. Sticker också till Norge, stavanger. Här är lite länkar: http://www.sbf.no/content/view/36/79/ 
 ”klicka på de gula spot-plupparna”Verkar lovande… /Marcus 
- 
Tack så mycket! När drar du dit? Dra gärna iväg ett mail, så kan vi snacka mer. peredvard@fornbobryggbatar.se 
- 
s84Gäst12 augusti, 2007 vid 13:32Tjo! 
 Ar i stavanger just nu och jobbar:). vet de fløesta stallena nu for vindsurf och vågsurf, sinnesjukt bra det lilla jag har fått kora hittills!
 På ons eftermiddag-tors morgon blir de action!
 ¨
 Ps: ring mig på detta nr +4795428002 (om du vill ha en vagvisare)
- 
John! 
 Det är Perra som skriver =) Ringer när vi är på väg.
 Ses
 PS. Borde inte du baka på torsdag morgon?
- 
Vi är två svenskar som sticker dit och jobbar, börjar i september. 
 John din lille skit, är du kvar då så får vi köra järnet!!!/Skaune mackan 
- 
@Tropic 404400 wrote: Ska till Stavanger nästa vecka och behöver lite spottips. Känner ju till Jaeren och Borestranna, men tvivlar på att de funkar på SO, som det ser ut att blåsa. Ser ju dock lovande ut med vind, men vart tar man vägen? Flyyyystrippa! (klingande norska), dvs Spot X och Y. Det rockar på SO har jag hört. Var där och kollade för en vecka sen men då rullade bara vågorna in. 
 Norge har bra surf – men kallt som fasen! Ta med vinterdräkt och kanske till och med en huva! Det körde norrmännen med! Jag höll på att frysa fingrarna av mig då jag seglade kortärmat!/Staffan 
Logga in för att svara.