Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Spritfestival!
- 
Kolla prognosen för Varat på lördag              Hoppas bara att det håller i sig Hoppas bara att det håller i sig 
- 
Svar till: 
 Kolla prognosen för Varat på lördag              Hoppas bara att det håller i sig Hoppas bara att det håller i sig [/ QUOTE ] skulle precis lägga in det inlägget! Enda dan på en hel vecka nästan! Gud är med oss på vår spritfestival! Hallelulja! 
- 
Svar till: 
 Svar till: 
 Kolla prognosen för Varat på lördag              Hoppas bara att det håller i sig Hoppas bara att det håller i sig [/ QUOTE ] skulle precis lägga in det inlägget! Enda dan på en hel vecka nästan! Gud är med oss på vår spritfestival! Hallelulja! [/ QUOTE ] När ska ni till Klittan? 
 inte omöjligt att jag kommer över…
 Hur e det med sovplatser?
- 
Svar till: 
 Svar till: 
 Kolla prognosen för Varat på lördag              Hoppas bara att det håller i sig Hoppas bara att det håller i sig [/ QUOTE ] skulle precis lägga in det inlägget! Enda dan på en hel vecka nästan! Gud är med oss på vår spritfestival! Hallelulja! [/ QUOTE ] De kommer säkert hinna ändra det till 1m/s NO eller nått till på lördag morron. Va inte så optimistiska, tänk på att de är måndag. ps men faan va gött om det blir om det stämmer  /the all mighty 
- 
Ju mer vi hypar det, ju mer besvikna blir alla, vilket medför att vi blir tvingade att dränka våra sorger i mer sprit…. 
- 
Vi borde kanske rösta fram tävlingsgrenar och utse lite ansvariga för dessa, både vid vind och alternativa tävlingar i brist på denna. Vi behöver ju bojar, båt o lite sånna grejer ifall det tänker blåsa. 
- 
Svar till: 
 ja men när? [/ QUOTE ] 
 när-ska-ni-till-K-l-i-t-t-a-n-?
- 
Hoppas bara bakfyllan från Sprit Festivalen har gått över tills Klittan. Så jävulskt som vi ska supa så tar det nog ett par veckor… Men häng på Walle. Det kommer bli Kalas! 
- 
Svar till: 
 Svar till: 
 ja men när? [/ QUOTE ] 
 när-ska-ni-till-K-l-i-t-t-a-n-?[/ QUOTE ]      
- 
Så alla som ska tävla måste göra det i Latex och köra fjoll? Nej jag skämtar bara, skit bra att ni styr upp det hela! Jag har inget emot Latex och fjoll! 
- 
Ja gör ni det, ska jag spöa skiten ur er med min lånebräda ! 
Logga in för att svara.