Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Spritfestival!
- 
bara en sak klar. förstapriset dvs, du iförd jofa -78 men i övrigt naken    
- 
hehe 
 hade nog iofs nästan hellre röstat fram dig i din latex suite till 1a platsen.
 Matcha det med en bevingad hjälm!
 ”To the batmobile”
- 
fan vilket flyt ni ser ut att ha, jag som jobbar hela lördagen och tröstat mig med att det säkert inte blir nån vind i alla fall….. fan fan fan. Får väl åka ner och åka själv på söndag em då alla är bakis. Lycka till i alla fall! Hoppas ni kan ordna lägesrapporter under dagen! 
- 
4 meter räcker för 18 meter och torpeden ni andra är rökta ! Räcker med att jag åker en downwind repa så vinner jag… om inte Mille är med på sin stonker, då kanske jag måste ta höjd för att vinna  
- 
Men det ser ut att bli fint suparväder ! 
 Nu bär det iväg till lilla torg för 3’e dan i rad, tungt att vara utomlands
- 
Ha 
 HERR SCHTÅNKER vinner allt som har med höjdtagning att göra!
- 
tar tillbaka vad jag sa, men smhi håller fortfarande hoppet uppe…. 
- 
Hehe, har du räknat ut mig helt biorno? 
 Min 18 o min 180?Lr just d… vi e ju fan inte i samma klass! Okey men då tar jag hem barnklassen! 
- 
får man ställa upp i sittandes i en eka om kiten nätt och jämt håller sig uppe? Alternativt lägga kiten som ett segel på ekan i 0.1 m/s och glida in till strandkanten? 
- 
eller så lånar du min stonker 
 samma grejj ungefär. Fast till skillnad från ekan är den twintipp
- 
Nu börjar det dra ihop sig mot den numera rikskända ”Spritfestivalen” som detta år arangeras av Varamon Surfklubb  Om det nu kommer blåsa Om det nu kommer blåsa träffas vi snarast! Programmet ser ur enligt följande: träffas vi snarast! Programmet ser ur enligt följande:
- 
klockren poster. 
 skicka den till mig i highres så printar jag den och sätter ut den på lite stortavlor i stanmed stavfel o allt 
 100% bra   
- 
Eftersom inte alla kan följa med (Läs Coffer) så utelämnades denna info  
Logga in för att svara.