Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Spritfestival!

• jbi

Medlem
    22 juli, 2005 vid 16:13

Klubbmästerskap och lite underhållning är ju 2 saker till som skulle fixas i samma veva.Känner en grym kareoke-sångare som nog skulle kunna underhålla !! Vore ju modellen att spika ett datum, kanske några veckor in i augusti iallafall så folk hinner avsluta sina semestrar mm..eller ???

• jbi

Medlem
    22 juli, 2005 vid 16:16

Är ni på öland över helgen ? Vem, var och hur länge ? Åker till en stuga vid Sandbergen imorrn så det vore grejt o träffa några kändisar på plats.

• walle

Medlem
    22 juli, 2005 vid 17:09

Svar till:

Är ni på öland över helgen ? Vem, var och hur länge ? Åker till en stuga vid Sandbergen imorrn så det vore grejt o träffa några kändisar på plats.

[/ QUOTE ]
    Ja vi landar i morron, åker kl.8.00 imorgon från Gamleby.

Jag, Bohn, Chili-con-arne och en nybörjare så det blir 6st fina nya OceanRodeo kites på ölandcool.gif

• mrmille

Medlem
    22 juli, 2005 vid 18:16

hoppas or kites flyter bra för det lär bli blött frown.gif

• walle

Medlem
    22 juli, 2005 vid 18:41

Svar till:

hoppas or kites flyter bra för det lär bli blött frown.gif

[/ QUOTE ]
    du e helt vilsen, som vanligt…
    vi ska ju til solen och vindarnas ö ju!

det var skapligt väder där i dag!, till skillnad från här…

• mrmille

Medlem
    22 juli, 2005 vid 20:12

helt rätt
    drar vid 7 tiden härifrån då

• walle

Medlem
    22 juli, 2005 vid 20:23

Svar till:

helt rätt
    drar vid 7 tiden härifrån då

[/ QUOTE ]
    kommer du ner och foilar?

det e ju alltid kul med flera

• mrmille

Medlem
    23 juli, 2005 vid 10:38

var uppe o glodde på prognoserna i morse men de verkade inget vidare. valde att släpa med mig katten till sängen igen istället och kurrera en liten bakfylla wink.gif

• walle

Medlem
    24 juli, 2005 vid 21:59

Svar till:

var uppe o glodde på prognoserna i morse men de verkade inget vidare. valde att släpa med mig katten till sängen igen istället och kurrera en liten bakfylla wink.gif

[/ QUOTE ]
    din jevla fjolla! säg som det e du törs inte visa dig på vattnet… den enda surfingen du pysslar med e internet-surf på det här ruttna forumet tongue.gif

Vänta bara ska du få se på bilder och film från lördagen, jevlar va gött det var! grin.gif

• mrmille

Medlem
    24 juli, 2005 vid 22:16

damn

• coffer

Medlem
    25 juli, 2005 vid 02:31

Ser fram emot en fin film, alldeles för dåligt med sånna med människor från trakten.

Kan vi inte slå fast ett datum nån helg för festen?
    Dags för invigning!

• guran

Medlem
    25 juli, 2005 vid 10:39

Vilda rykten säger att Stebe är i trakterna runt 20 Aug. Om det blåser måste vi ordna till ett klubbmästerskap i samband med festen laugh.gif
    Då Mille, har du chansen att visa vad dina, über, super extravaganza groose, stabile kite system har att erbjuda tongue.gif

• mrmille

Medlem
    25 juli, 2005 vid 10:41

haha

jag mot stebe, mmm, blir nog fint om vi sätter dem i händerna på honom istället. En sak är iofs säker, jag lär vara den siste som sätter kiten i plurret wink.gif

• guran

Medlem
    25 juli, 2005 vid 10:48

Ett klubbmästerskap innebär att alla tävlar mot alla…. Vilket innebär att du har mycket att leva upp till med tanke på hur mycket du hypat ditt nya partytält smirk.gif

• coffer

Medlem
    25 juli, 2005 vid 11:04

Jag fattar fan fortfarande inte vad kitsen har med att göra om man sätter i vattnet lr inte.
    Det e ju fan bara klantigt.
    O JA, om man bara står med kiten uppe i luften istället för att åka o försöka hoppa o trixa lite,
    så ÄR chansen mindre att man sätter den i vettnet. Så d flesta hinner nog sätta den i vattnet innan dig!

Sida 2 av 16

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Spritfestival!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.