Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Spritfestival!

• bohn2fly

Medlem
    3 augusti, 2005 vid 11:27

Då säger vi den 20:e, härligt med ett party på ingång… grin.gif

• guran

Medlem
    5 augusti, 2005 vid 07:46

Nice cool.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    5 augusti, 2005 vid 09:16

Sehr gut! laugh.gif

/stebe

• walle

Medlem
    5 augusti, 2005 vid 15:41

Svar till:

Då säger vi den 20:e, härligt med ett party på ingång… grin.gif

[/ QUOTE ]
    absolut inte! för då sitter jag i huvudstaden och snackar kitesurf med två killar som jobbar på LiquidForce, kusinen ska giftas bort till nån jevla amerikan, otäkt… wink.gif

Nej ta nu och ändra det till en bättre helg, annars kommer jag sammanställa allt förnedrande jag filmat på samtliga östgötar och klippa i hop till en smaskig film shocked.gif blush.gif och då kommer gurans outfit att blekna i jämförelse!

Jeg ser det viktigt att jag e med för annars kanske MR mille kommer ett steg för högt på resultatlistan efter tävlingen och det får inte hända! grin.gif

• mrmille

Medlem
    5 augusti, 2005 vid 18:46

Mohahahahaha!!!

Vadåååå, hade du tänkt att knycka sista platsen annars?

• walle

Medlem
    5 augusti, 2005 vid 19:05

Svar till:

Mohahahahaha!!!

Vadåååå, hade du tänkt att knycka sista platsen annars?

[/ QUOTE ]
    Nej inte om du e med!

• mrmille

Medlem
    5 augusti, 2005 vid 19:15

Ha
    Det återstår att se!

wink.gif

• bohn2fly

Medlem
    7 augusti, 2005 vid 20:06

Fasen Walle, flytta mötet till Varamon istället och så säg till att det ska flytta bröloppet till helgen efter istället…Jag menar vad är viktigast här i livet egentligen….

Spritfestival är ju jävligt stort…hört att en hel del kiters frön övriga Sverige kommer in på WIldCards till tävlingen…stämmer det verkligen shocked.gif

/Bohn

• stebe

Medlem
    7 augusti, 2005 vid 20:10

Svar till:

Fasen Walle, flytta mötet till Varamon istället och så säg till att det ska flytta bröloppet till helgen efter istället…Jag menar vad är viktigast här i livet egentligen….

…1000 – inte fy skam

Spritfestival är ju jävligt stort…hört att en hel del kiters frön övriga Sverige kommer in på WIldCards till tävlingen…stämmer det verkligen shocked.gif

/Bohn

[/ QUOTE ]

Guran har tydligen skickat ett wild card till Hank, han skulle tydligen ha nått special tricks där han gör nått med några patroner eller vad det var

• biorno

Medlem
    7 augusti, 2005 vid 20:20

Tyvärr kan inte jag längre vara med då jag slutat att dricka all form av alkohol, men jag kan ju skjutsa er grabbar om ni vill.

• guran

Medlem
    7 augusti, 2005 vid 20:21

B1, kan du släpa över din wakebåt till varat om det inte skulle blåsa?? En waketävling är ju bättre än inget cool.gif

• stebe

Medlem
    7 augusti, 2005 vid 20:21

Svar till:

Tyvärr kan inte jag längre vara med då jag slutat att dricka all form av alkohol, men jag kan ju skjutsa er grabbar om ni vill.

[/ QUOTE ]

Låter bra, då kan du ju köra skytteltrafik mellan klubbhuset och klamydiagrottan i Motala

• stebe

Medlem
    7 augusti, 2005 vid 20:22

Svar till:

B1, kan du släpa över din wakebåt till varat om det inte skulle blåsa?? En waketävling är ju bättre än inget cool.gif

[/ QUOTE ]

Jag har dragkrok

• biorno

Medlem
    7 augusti, 2005 vid 20:24

Om du fixar så det slutar läcka ut 2 liter soppa varje gång man stoppar och startar så lätt att vi drar dit båten.

Försökte ringa förut men du satt väl på nätet

• ollefax

Medlem
    7 augusti, 2005 vid 22:42

Har du inte hittat läckan än?

Sida 6 av 16

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications