Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Spritfestival!
-
Svar till:
Då säger vi den 20:e, härligt med ett party på ingång…

[/ QUOTE ]
absolut inte! för då sitter jag i huvudstaden och snackar kitesurf med två killar som jobbar på LiquidForce, kusinen ska giftas bort till nån jevla amerikan, otäkt…
Nej ta nu och ändra det till en bättre helg, annars kommer jag sammanställa allt förnedrande jag filmat på samtliga östgötar och klippa i hop till en smaskig film
och då kommer gurans outfit att blekna i jämförelse!Jeg ser det viktigt att jag e med för annars kanske MR mille kommer ett steg för högt på resultatlistan efter tävlingen och det får inte hända!

-
Mohahahahaha!!!
Vadåååå, hade du tänkt att knycka sista platsen annars?
-
Svar till:
Mohahahahaha!!!
Vadåååå, hade du tänkt att knycka sista platsen annars?
[/ QUOTE ]
Nej inte om du e med! -
Fasen Walle, flytta mötet till Varamon istället och så säg till att det ska flytta bröloppet till helgen efter istället…Jag menar vad är viktigast här i livet egentligen….
Spritfestival är ju jävligt stort…hört att en hel del kiters frön övriga Sverige kommer in på WIldCards till tävlingen…stämmer det verkligen

/Bohn
-
Svar till:
Fasen Walle, flytta mötet till Varamon istället och så säg till att det ska flytta bröloppet till helgen efter istället…Jag menar vad är viktigast här i livet egentligen….
…1000 – inte fy skam
Spritfestival är ju jävligt stort…hört att en hel del kiters frön övriga Sverige kommer in på WIldCards till tävlingen…stämmer det verkligen

/Bohn
[/ QUOTE ]
Guran har tydligen skickat ett wild card till Hank, han skulle tydligen ha nått special tricks där han gör nått med några patroner eller vad det var
-
Tyvärr kan inte jag längre vara med då jag slutat att dricka all form av alkohol, men jag kan ju skjutsa er grabbar om ni vill.
-
B1, kan du släpa över din wakebåt till varat om det inte skulle blåsa?? En waketävling är ju bättre än inget

-
Svar till:
Tyvärr kan inte jag längre vara med då jag slutat att dricka all form av alkohol, men jag kan ju skjutsa er grabbar om ni vill.
[/ QUOTE ]
Låter bra, då kan du ju köra skytteltrafik mellan klubbhuset och klamydiagrottan i Motala
-
Svar till:
B1, kan du släpa över din wakebåt till varat om det inte skulle blåsa?? En waketävling är ju bättre än inget

[/ QUOTE ]
Jag har dragkrok
-
Om du fixar så det slutar läcka ut 2 liter soppa varje gång man stoppar och startar så lätt att vi drar dit båten.
Försökte ringa förut men du satt väl på nätet
Logga in för att svara.