Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Spritfestival!
- 
Svar till: 
 Tyvärr kan inte jag längre vara med då jag slutat att dricka all form av alkohol, men jag kan ju skjutsa er grabbar om ni vill. [/ QUOTE ] 
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            Hahaha, Klamydiagrottan! Trode d ryktet bara av localt! Biorno Nykterist? 
 A, o jag hoppar högst!
 mm, precismmm, jag undrars vad som skulle krävas för det… 
 Men sist hoppade du ju rätt ordentligt coffisTyvärr har det spruckit så jag kommer inte köra er… Svar till: 
 mmm, jag undrars vad som skulle krävas för det… 
 Men sist hoppade du ju rätt ordentligt coffis[/ QUOTE ] Hehe, a om man jämför med en loppa så va jag nog en ganska bra bit upp!  Svar till: 
 B1, kan du släpa över din wakebåt till varat om det inte skulle blåsa?? En waketävling är ju bättre än inget  [/ QUOTE ] Kan du fixa båten? Jag har gjort lite statistiska undersökningar i historien, vilka visar en tydlig trend. Nämligen att den 20/8 varje år blåser det mellan 6-8m/s mellan v-sv och lufttemperaturen är runt 20 grader celsius. Den som inte tror mig kan själv undersöka detta märkliga fenomen i Windguruns djupa arkiv. Alltså kan vi räkna med schyst surf hela dagen. Nej,.. du måste ha missförstått. De var väl du som skulle flytta det där bröllopet!?  Lägg ner det där nu. Det kommer fler bröllop och jag behöver din bräda  Finns det en klass för Rookies med? I så fall vill jag vara med i den  
 Ang dragkrok så är min buss en förnämlig dragbil. Diesel Power, märks inte ens att man har släp bakom.vart ska vi va? Är det inte dumt att skämma ut oss på vandrarhemmet? De bistår ju med väldigt fina riggningsytor o.s.v. Tror folk kommer att bli as-kalas! inte jag då , men alla andra. Speciellt coffer som fått tag på 3.5or Logga in för att svara.