Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Spritfestival!
- 
Hehe, japps… d ligger i kylen o väntar på den stora dagen. 
 Jävlar vilken baksmälla jag kommer få. Ska nog inte dricka upp alla 5!
 Men jag e taggad som fan!
 Vi kan skämma ut oss hemma hos mig istället!
- 
Svar till: 
 Finns det en klass för Rookies med? I så fall vill jag vara med i den  [/ QUOTE ] Finns det plats för groupies? I så fall ställer jag mig gärna där… 
- 
Svar till: 
 Någon som har ett nummer till Skogsborg? [/ QUOTE ] Vad ska du säga till dem? 
 Jag kör ju post dit varje dag så jag kan nog svänga in o fråga efter nummret om du vill, lr framföra nånting!
- 
Bättre att Coffer frågar då tror dom att det kommer bli städat då föräldrarna förmodligen är med och säljer korv och läsk 
- 
Hahaha, va gó du e björnta! vad ska jag fråga dem då? Men guran, annars kan väl du glida in o fråga i din fina dräkt 
 o fråga om det är okey att ett gäng killar håller till där under natten?
- 
snackade med svenskaspel och unibet nyss… Odsen på att Guran vinner fetast hopp, högst air/hangtime och speed e så låga att det inte e nån idé at spela på dom! 
 tydligen har dom fått nys om vilken bräda han ska köra på 
- 
Men det kommer bli jämnare i kategorierna fetast hoppare, bögiast air och mest speedad. Ryktet säger att Guran skall sniffa propeller lim. 
- 
För att inte tala om sexigaste dräkten och sämst vindstatistik Borde vi inte ha en nedräknare på hemsidan, samt i centrala motala till den stora festen? Ungefär som i jennifer lopez videon? förutom att brudarna i klamydiagrottan är bra mycket hetare… 
- 
Ja men nu handlade ju om fetast hoppare, inte hoppar fetast för i kategorin högst och längst vinner Mr alla dagar ! 
- 
Svar till: 
 era perversa jävlar [/ QUOTE ] Va glad för att du vinner din otacksamme fan! själv har jag inte alls lika många kavliteer som du. Snyggast hjälm och bräda på sin höjd… 
- 
Svar till: 
 mrmille kanske?.-. han ska va en jevel på att hoppa [/ QUOTE ] nej nej, jag gör bara påhopp, vilket är totalt skilt från kitesurfing 
Logga in för att svara.