- 
		SS 2003Jahaaa, då har jag varit och hämtat några drakar… 
 måste säga att dom ser mycket fina ut! fick upp ett par stycken i vadagsrummet (5x2m) för att kolla och dom har gjort massor med nya kul grejor, några exempel;förstärkningar i massor Kevlar, nytt matrial i toppduken, 24delar segmenterad tub, gummiförstärkning i bakkant länst ner vid tipparna för att man inte ska ha sönder den på land, x-tra lager väv mellan tuben och toppduken (där det alltid går sönder), vingtipparna är dubbelt så tjocka av förstärkning óch styva som tjura p#*ar, öppna struttar med kevlar förstärkning (Flush Mount Tailpipe), hellt nya ventiler med en massa jox på, jävligt snygg design/färger (med döskallar och grejor) 
 Alla sömmar är ”doubblestitched” och tejpade, en massa nya matrial som jag inte kan uttala Nytt är oxå GTO som är en riktig allätare. 
 ”Snap on bridal” ”new bridle disign allows for the most versatiallety in akite, it can be rigged as a hard core two line, a cruising four line or as a low aspect two line for begginers”
 Alltså den perfekta draken för flickvännen (+ stormdrake för dig, men säg inget till flickan I morrn sticker jag ut och provar och fotar en massa detaljer sen kommer bilderna på kitelife.nu, bara att luta sig tillbaka och njuta… 
Logga in för att svara.