Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › SS Rev
-
SS Rev
Publicerad av hovang på 8 oktober, 2007 vid 20:14Det senaste från SS .. bomen ser riktigt ren och fin ut.
zeke svarade 17 år, 6 månader sedan 12 Medlemmar · 16 Svar -
16 Svar
-
fy fan mannen du kan väl inte ha en rosa/cerise kite? tom dannes gröna variant ser ju schysst ut i jämförelse:wink:
/Jakob -
Fick mina Rev idag med. Ska bli riktig skoj att testa dem senare i veckan.
-
Jag har oxo en fin gammal grön SS Fuel 03 som är i precis samma färger som Dannes o den tycker jag e skiiitfin!
Det ska vara vara lila kite o guldstroppar nästa år! Du ändrar dig ska du se..
-
@yeeah 420722 wrote:
fy fan mannen du kan väl inte ha en rosa/cerise kite? tom dannes gröna variant ser ju schysst ut i jämförelse:wink:
/JakobVadå tom Dannes, går ju inte att jämföra med den Cerisa 😉 … Den nya reven grön/svart/grå är inte dum alls. Kan ju inte rå för att vissa inte har smak och kör bruna kites…
Martin, blev det andra stl förutom 9:an? Vilka kombos har du där ;)…
Den gröna Fuelen, ligger på köp/säljforumet om ngn är sugen 🙂
/ Danne
-
Nu när det e så många som skaffat nya kites, är det nån som e ledig i morgon på dagen och vill ut och köra om det blåser?
-
@Danneee 420851 wrote:
Vadå tom Dannes, går ju inte att jämföra med den Cerisa 😉 … Den nya reven grön/svart/grå är inte dum alls. Kan ju inte rå för att vissa inte har smak och kör bruna kites…
Martin, blev det andra stl förutom 9:an? Vilka kombos har du där ;)…
Den gröna Fuelen, ligger på köp/säljforumet om ngn är sugen 🙂
/ Danne
Det blev en 13/9 combo.. jag hoppas på att det ska räcka med en 13 annars har jag en 16 PD i bagaget 🙂
-
zeke (jens) har kört Rev 11an i 2 månader och nu fått 7,9,13 med. Han har nog bäst koll på hur Rev är i olika förhållanden
-
Ja hör med Jens han vet bäst. Jag har också kört 11:an och jag älskade den. Den är riktigt snabb och stabil med en skön bom.
-
Martin,
Blir intressant att höra din impressions. SS postar måttlig bottom end på Reven, och forums bekräftar detta, så 13-9 var nog en bra val.
TW
-
@TomW 421196 wrote:
Martin,
Blir intressant att höra din impressions. SS postar måttlig bottom end på Reven, och forums bekräftar detta, så 13-9 var nog en bra val.
TW
Såg Jens köra med sin 13 rev i 5-6m/s med en UG Flex 128, så det är ganska hyfsat ”Low end”, men som sagt var Jens vet det bättre.
-
ooh cool, look forward to seeing this one in sky, post photos asap, the bar looks nice and clean as well, nice lookin kite.
-
Ja, bör tillägga att en 11 rev är större än en 14m2 octane slingshot, i duken och lowend! så en 9 rev är väl kanske då en 12 c-kite? Grym kite, kan rekommedera.
Logga in för att svara.