- 
		SSRS, sjöräddningen… repotaget på TV3.Som del av bestättningen på SSRS sjöräddnings båt ”Ulla karin” i Råå hamn vill jag slå ett slag för ett repotage som kommer på TV3 Torsdag 9/10 20:00… som handlar om just deras verksamhet. Eftersom det är en av möjligheterna till hjälp om det skulle hända en olycka när vi är ute och kitear så vill jag gärna få ut lite information till er kiteare, detta gäller alla runt om i sverige eftersom dom har stationer överallt, så gå gärna in på deras hemsida SSRS och informera dig om vad man ska göra om man hamnar i sjönöd eller om man behöver larma av någon annan anledning. Jag kan oxå varmt rekomendera att gå med i ”trossen” och bli sponsor, eftersom det är en hellt frivilligbaserad verksamhet är vi beroende av bidrag ; ) att vara medlem innebär oxå bla. fri/rabbaterad räddning så det är värt besväret, samt att alla bidrag hjälper… Titta gärna på programmet, (förutom att det är intressant är det en riktigt fet båt oxå ; ) och tack på förhand för all framtida hjälp… 
Logga in för att svara.