Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing SSRS, sjöräddningen… repotaget på TV3.

• SSRS, sjöräddningen… repotaget på TV3.

Publicerad av kitelife på 7 oktober, 2003 vid 11:23

Som del av bestättningen på SSRS sjöräddnings båt ”Ulla karin” i Råå hamn vill jag slå ett slag för ett repotage som kommer på TV3 Torsdag 9/10 20:00… som handlar om just deras verksamhet.

Eftersom det är en av möjligheterna till hjälp om det skulle hända en olycka när vi är ute och kitear så vill jag gärna få ut lite information till er kiteare, detta gäller alla runt om i sverige eftersom dom har stationer överallt, så gå gärna in på deras hemsida SSRS och informera dig om vad man ska göra om man hamnar i sjönöd eller om man behöver larma av någon annan anledning. Jag kan oxå varmt rekomendera att gå med i ”trossen” och bli sponsor, eftersom det är en hellt frivilligbaserad verksamhet är vi beroende av bidrag ; ) att vara medlem innebär oxå bla. fri/rabbaterad räddning så det är värt besväret, samt att alla bidrag hjälper…

Titta gärna på programmet, (förutom att det är intressant är det en riktigt fet båt oxå ; ) och tack på förhand för all framtida hjälp…

hengo svarade 22 år sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • hengo

Medlem
    7 oktober, 2003 vid 21:06

vilken båt… icon41.gif

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing SSRS, sjöräddningen… repotaget på TV3.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.