Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Stabilt, stabilt som fan…..
-
Moderatorer! gör ngt åt detta skitsnack och stäng ner folk som har så fruktansvärt dålig attityd och inte bidrar med ett skvatt!
Avregga/stäng av Rambo från siten och se till att man inte kan skriva anonyma inlägg.Om ni inte gör detta så godtycker ni till dessa tråkiga påhopp!
-
Svar till:
Moderatorer! gör ngt åt detta skitsnack och stäng ner folk som har så fruktansvärt dålig attityd och inte bidrar med ett skvatt!
Avregga/stäng av Rambo från siten och se till att man inte kan skriva anonyma inlägg.[/ QUOTE ]
Aaauuuu ta det roligt… va fan ska man annars läsa?
Nästa gång ska jag fan rasta dig runt holma helvetet Tobazzz!!! -
Svar till:
Avregga/stäng av Rambo från siten och se till att man inte kan skriva anonyma inlägg.Om ni inte gör detta så godtycker ni till dessa tråkiga påhopp!
[/ QUOTE ]
Kan inte annat än hålla med. Rambo (m fl) verkar bara ha skräp (och mycket av det) att skriva så stäng av hans IP adress.
-
Svar till:
Svar till:
[/ QUOTE ]
Kan inte annat än hålla med. Rambo (m fl) verkar bara ha skräp (och mycket av det) att skriva så stäng av hans IP adress.
[/ QUOTE ]
Jevla sillamjölkar… lär känna folket i ställe för å gnäll.
-
Tror jag det Backe! Hade lätt klarat mig med 10án oxå fick ju bromsa rätt friskt med röven på vägen tebaks. Nästa projekt blir nog nått annat. Typ en downwinder Kovik-Visby. Du, jag, Fernholm och de som är sugna
/ TOBAS -
ni e juh bara för goa… stänga av rambo… det är juh han som lägger ut alla vettiga bilder förutom mat då…
stäng av honom själva om ni inte orkar läsa hans mycket välskrivna inlägg enligt min mening..
ni kan ”blocka” en person så slipper ni se hans inlägg..
synd bara på alla bra bilder..up your´s NOOOBI
-
Jovisst är det långt. Men samtidigt är det nära hem eller till Surfer´s där man då kan få en säkerligen välförtjänt bira eller två eller……
-
han é gla som en spele man iallfall… fast synd om musen som fastnade på hakan.
-
Svar till:
tobas är guden i min vridna religion
[/ QUOTE ]
Tobas Tobas Tobas!
Grym kruka på rasta barret!Peter
-
Svar till:
tobas är guden i min vridna religion
[/ QUOTE ]
Fan en gammal hederlig gretzky kruka, respekt -
Ja det är faktiskt farsgubbens gamla hockeybockeyhjälm. Jofas VM-hjälm men upplagan innan så det står inte VM på den. Rambo gillar vad jag förstår inte det där med hjälm riktigt men det är väl kanske viktigt för han att dra ner på den totala vikten på nått sätt
-
Svar till:
Svar till:
Du e GALEN!!!!
Tack för en trevlig helg! Tyvärr började allvaret nu och jag är arg på att det blåser när ja sitter på föreläsningarna…
[/ QUOTE ]
en dag i Linköping
[/ QUOTE ]
du har nog rätt, ser ut som en ”maskinfest” i ryd
Logga in för att svara.