Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Stämningsvideo från stævnet av NELSON
- 
		Stämningsvideo från stævnet av NELSONPublicerad av patrikol på 7 maj, 2004 vid 11:35http://kitesurferen.sommernet.dk/koci4.wmv För oss som inte har möjlighet att kitea just nu! 
 Källa Kitesurferen.dkpatrikol svarade 21 år, 6 månader sedan 5 Medlemmar · 6 Svar
- 
			6 Svar
- 
jo bra kvalitet om man vill se i liten ruta. akta er för NELSON han e ju 100kg kickboxer bjud han gärna på lite röka så blir han en glad danskjävel 
- 
ho ho .. najs film ! skön inledning me massa kites som bara händer i luften o fular sig   
- 
Men visst blev du lite sugen Stellan! Har köpt en Icon 130 nu också var det bara jag som kunde kitea idag! Typiskt!   
- 
Hade jag gärna varit men jag jobbar natten tyvärr,  så då får det bli en stor jävl…. olycka eller brasa om dom skall kalla på hjälp ända nerifrån Malmö! Så att jag kommer upp till LA! Får lugna mig tills nästa vindar kommer! Då får man ju snart hoppas på västliga! Habo nästa! så då får det bli en stor jävl…. olycka eller brasa om dom skall kalla på hjälp ända nerifrån Malmö! Så att jag kommer upp till LA! Får lugna mig tills nästa vindar kommer! Då får man ju snart hoppas på västliga! Habo nästa!  
Logga in för att svara.