Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ”Startpaket” från surfersparadise.

• ”Startpaket” från surfersparadise.

Publicerad av anonym-anvandare på 30 juni, 2003 vid 07:20

Jag har nu tänkt att lägga vågsurfbrädan på hyllan och lära mig vindsurfa istället. Satt o bläddrade i en sp katalog och såg ett paket med en rrd 360 evolution bräda och rushwind segel. Tror ni att man kan ha kul med den även efter ett tag när man blivit bättre, eller är det en jätte dum ide att köpa den?

anonym-anvandare svarade 22 år, 4 månader sedan 4 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • oscar

Medlem
    30 juni, 2003 vid 07:28

Har klämt lite på brädan och önskar att jag hade haft en sån när jag började. Hade säkert haft kvar den fortfarande isåfall…

• styret

Medlem
    30 juni, 2003 vid 07:38

Den är nog inget dåligt köp. har testat den ett par gånger och tycker nog att den borde gå att surfa med ganska länge.
    Har inte kört den i några hårdare vindar dock.

• anonym-anvandare

Medlem
    30 juni, 2003 vid 07:42

Det verkar ju toppenbra. Nu ska jag bara lära mig bemästra denna ädla segelbrädsport. Merci

• zehlertz

Medlem
    30 juni, 2003 vid 08:00

farsan grån precis i samma tankar som dig…

men hur tror ni brädan skiljer sig från tex Fanatic X-ray?

om man bortser från ömtålighet, vad för bräda är jämförbar med evulotion vad gäller stabilitet o hur länge man kan ha den innan man tröttnar? *förutsatt att man är ute efter segling i 5-10s/m*….

man blir ju gråhårig när man försöker ställa alla för o nackdelar mot varandra….

föresten, nån som vet om pradise fortfarande hyr ut freestyle o freerideprylar?

• anonym-anvandare

Medlem
    30 juni, 2003 vid 21:08

Ja, man blir ju inte klok på alla siffror när man inte vet vad dom har för uppgift.

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications