Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stenudden 11 nov

• fastlandsguten

Medlem
    13 november, 2006 vid 06:42

Första bilden är väl Ola.H? Nya smack seglet och Evo..?

• jesper_b

Medlem
    13 november, 2006 vid 08:40

Gissar också på Ola H. eller möjligen Mats O. Skitsnygg bild och hårt rippat oavsett! /Jesper B

• mag

Medlem
    13 november, 2006 vid 09:16

Anders på bild 2-3, Ezzy o Drops.
    /Magnus

• svenne

Medlem
    13 november, 2006 vid 11:26

Olas fläskläpp är sjuukt snygg!

• surfpunk

Medlem
    13 november, 2006 vid 16:37

Inte ofta man fastnar på bild,speciellt inte med den bildkvaliten,har du några mer bilder(Ezzy seglet) så är jag klart intresserad av att pröjsa för dom,skicka ett meddelande!.För övrigt kan jag konstatera att min Drops concrete wave var perfekt i så marginella vindförhållanden,hade varit svårt att få ut så mycket med en klassisk vågbräda.
    Anders

• ola-h

Medlem
    16 november, 2006 vid 22:04

Nu har jag fått ändan ur och lagt upp lite fler bilder av de som Ola P så förtjänstfullt tog:

http://www.olah.se/Windsurfing/Asa_061111w/index.html

En på dig Anders!

• ola_p

Medlem
    17 november, 2006 vid 08:12

Schysst, det vart ju faktiskt ett par stycken som blev ok.

Att gå hela vägen ner på stranden blev ju lite annan vinkel, även om folk oftast försvann bakom närmaste vågen.
    picture-16.jpg

• koa

Medlem
    17 november, 2006 vid 08:40

Ser riktigt fint ut!

• ola-h

Medlem
    17 november, 2006 vid 08:42

Obs att Jonatan drar på sin snygga sväng ovan med en (min) Kombat 87 freestylevågis. Lite ovant för honom som i flera månader bara seglat på Ola P:s lilla Goya 66:a.

Håller annar med om att att stå där du stog (eller ännu längre ned (söderut) där Mat stod) är väldigt bra för att fota Åsa, i alla fall om man kör sista snutten på ”inre”.

• ola_p

Medlem
    17 november, 2006 vid 08:52
    Ola H. wrote:
    Obs att Jonatan drar på sin snygga sväng ovan med en (min) Kombat 87 freestylevågis. Lite ovant för honom som i flera månader bara seglat på Ola P:s lilla Goya 66:a.

Håller annar med om att att stå där du stog (eller ännu längre ned (söderut) där Mat stod) är väldigt bra för att fota Åsa, i alla fall om man kör sista snutten på ”inre”.
    Jepp, på gräsplätten där jag stod största delen av tiden är rätt schysst om man vill ha läppen rakt utanför, dock blir det ju motljus på aldra sista biten, så då står man bättre där Mat stod. Annars är nästa udde utåt rätt schysst också, men då får man ju gå lite längre.
    Denna är plåtat från nästa udde, tror jag iaf. (Markus Boman, Foto Jesper Stridde/SurfersParadise)
    asa-storm-033_wb.jpg

• koa

Medlem
    17 november, 2006 vid 08:57
    Ola H. wrote:

Sådärja fick du in lite brädreklam även här 😉
    Fina bilder på fina förhållanden.

• koa

Medlem
    17 november, 2006 vid 09:01
    Ola_P wrote:
    Ola H. wrote:

Jepp, på gräsplätten där jag stod största delen av tiden är rätt schysst om man vill ha läppen rakt utanför, dock blir det ju motljus på aldra sista biten, så då står man bättre där Mat stod. Annars är nästa udde utåt rätt schysst också, men då får man ju gå lite längre.
    Denna är plåtat från nästa udde, tror jag iaf. (Markus Boman, Foto Jesper Stridde/SurfersParadise)
    asa-storm-033_wb.jpg

Härlig vinkel på Mackan i bottensvängen, här ser man hur bra det kan bli!

• Oregistrerad

Gäst
    17 november, 2006 vid 09:02

Hur är det nya Ezzyseglet i högt vindregister? Har själv gamla Ezzy wave.Funderar själv på köpa nya.
    JJ

• lars_k

Medlem
    17 november, 2006 vid 09:13
    Koa wrote:
    Härlig vinkel på Mackan i bottensvängen, här ser man hur bra det kan bli!

Yttre revet var ännu fetare den dan… 😉

• surfpunk

Medlem
    17 november, 2006 vid 09:34
    Ola H. wrote:
    Nu har jag fått ändan ur och lagt upp lite fler bilder av de som Ola P så förtjänstfullt tog:

http://www.olah.se/Windsurfing/Asa_061111w/index.html

En på dig Anders!

Alltid kul att se sig själv på foto,film så man kan studera sin stil…schysst bild!!.Jäkligt gött var det i tisdags åxå…många bra dagar har det vart det sista:-)
    Anders

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications