Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Stenungsund i morgon
- 
Getskär om det ligger över SV, Tollenäs mellan S och SV  . Jag och hela Ljungskile/Lysekilsmaffian är där. . Jag och hela Ljungskile/Lysekilsmaffian är där.Basse och Staffan kommer bli helt ensamma i Tolkelstorp  /adde 
- 
Du behöver inte åka längre än till Tokelstorp idag Andy. När kommer du upp?? 
- 
Svar till: 
 Basse och Staffan kommer bli helt ensamma i Tolkelstorp  [/ QUOTE ] Skönt.. ni som bara åker rakt fram kan ju vara där uppe, vi som snurrar behöver utrymmet själva i Torpet. Moahahaaa 
- 
Nej det blir liiiite långt att köra. 
 Om jag kör upp så är jag väl där vid 5 snåret ungefär…
- 
Svar till: 
 Så långt bort ifrån dig, dessto bättre  [/ QUOTE ] He he.. det är inte lätt. Jag hämtar fröken vid 17 och sedan drar vi. Kanske får bli Torpet iaf om det ligger lite på O. 
- 
Rakt fram? då behöver du ju inte oroa dig för att någon skall göra en oväntad manöver i alla fall. Tex köra över dig eller dina prylar (när de droppar in i en våg helt utan att se sig för, muhahha). I stenungsund/getskär får man även testa nya playmaten och boxer 06!  /adde 
- 
Torpet aka Torkelstorp?? 
 Smsa gärna vart ni har tänkt åka vid 3 snåret!
 Kul ífall man inte blir själv på stället 
- 
Fast just nu ligger det på 160 grader, 12 m/s då får det bli söderut. /adde 
- 
Svar till: 
 Getskär om det ligger över SV, Tollenäs mellan S och SV  . Jag och hela Ljungskile/Lysekilsmaffian är där. . Jag och hela Ljungskile/Lysekilsmaffian är där.[/ QUOTE ] Bläh, inte jag iaf, jobbar OCH är lite förkyld.. =( 
Logga in för att svara.