Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › sthlm idag!?
- 
		sthlm idag!?Publicerad av tabi på 3 april, 2004 vid 08:55blir det fituna för de flesta eller? 
 lite sugen på Näsaängsbadet, om det inte ligger is där förstås, nån som vet?
 tröttnat på att köra runt lidingö bara, vill ut o prova nytt, vad rekommenderar ni? gärna mycket vind, har bara 5.7 än så länge….tabi svarade 21 år, 7 månader sedan 3 Medlemmar · 8 Svar
- 
			8 Svar
- 
Det ligger is vid Näsaängsbadet tyvärr. Testa Breviksbadet vid Åkersberga. Där är det isfritt. 
- 
Jag och min flickvän var i Fituna men man var tvungen att rigga stort jag körde 8,1 och hon körde 6,9. Funka så man fick plana i en och en halv timma sen dog vinden av tyvärr. 
 Men snart kommer sjöbrisen igång på riktigt!!!
- 
misstänkte det så det blev här på lidingö istället, det gick det med! fick testa nya grejorna, LJUVLIGA! det blev dock det gamla 6.6 då vinden inte riktigt räckte till det nya 5.7! men planing fick jag iaf!   
- 
Vi kom för sent men fint ställe var det iallafall. Snart uppdateras Surfläget med en grym vägbeskrivning och fina bilder till Fituna. [img]http://www.junkshop.nu/gurra1978/1/DSC00073.JPG[/img] 
- 
testade nere vid aga-bryggan… SO skulle jag kalla det! 
 rätt svårt att hitta bra sydlig vind på ön…
 resten funkar bra men just syd blir skit!
- 
Har aldrig kört där, har varit där några gånger men det har aldrig varit tillräckligt med vind. Jag har bara kört fågelöudde, och sticklinge. 
- 
jo men dom ställena funkar ju sjyst… 
 får hoppas på lite väst eller ost idag!
 nån som sett några bra prognoser?
Logga in för att svara.